Konsten att åka baklänges

De senaste dagarna har jag roat mig med att spela back.
Slagit ett enkelt förstapass. Glidit upp genom mittzonen. Eventuellt höjt klubban i ett försök att skicka iväg en projektil mot bortre klykan.
Ja ni vet allt det där som backar brukar göra. Varken mer, eller mindre.
Visserligen så hörde jag en jämförelse med någon Paul Coffey. Känner inte till killen så jag kan tyvärr inte uttala mig om det. Någon som vet om han är något att hänga i julgranen denne Paul?
Nej, spela back det är en riktig walk in the park det.
Ni vet väl vad dom säger? Efter en lång karriär som forward har man alltid minst 5 sköna år som back kvar att spela..










Kommentarer
Postat av: Lundberg

Nu måste väl Mr.Gibbs skämta, Paul "The King" Coffey vet väl alla vem det är. 1409 NHL matcher och 1531 Poäng





Mer Info :

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=21321

2009-02-25 @ 12:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0