Judgement day

Idag kom domen. Eller rättare sagt alldeles nyss. Två matchers avstängning blev det. Eftersom jag redan suttit av en, Borås i fredags, så är jag spelklar till fredagsmatchen mot Växjö.
Grämer mig som fan att jag missar den mot VIK idag. Hade blivit grymt!

Men men, två matcher och inga böter känns bra ändå.
Så nu kan icke nämnd tränare i IK Oskarshamn ta sina 10 matcher, polisanmälan och allt vad det var och stoppa upp det någonstans..
Om inte mamma Marianne uppfostrat mig såväl så skulle jag nog passa på att svära lite här också. Men det låter jag bli.

Nu ska jag ner till hallen. Hejja på boysen och käka slang.
Matchen går på tv4 sport för den som missat det. Gametime 19.15.


>


Have a good day!


Ciao


Kommentarer
Postat av: w

första tacklingen!!! grymm. men skulle du gör sâ här i sverige skulle du troligtvis stängas av i 256 matcher och två perioder=) tyvär. känns som hockey där borta passar dig bättre. finns det några planer på och stick över igen och testa?

2009-02-25 @ 23:06:40
Postat av: john G

fyfan så tungt!fortsätt kriga!



föressten, letar efter ett klipp efter din tid i portland när hela ert bås började fightas med bortapubliken, eller har jag drömt det? langa gärna upp länken här om det finns någonstans!



bye

2009-02-26 @ 12:40:07
Postat av: Marcus B

Straffen är fullständigt magisk! Underbart att se filmer med dina bravader i Winterhawks.

2009-02-28 @ 13:14:13
Postat av: Marcus B

Straffen är fullständigt magisk. Underbart att se filmer med dina bravader i Winterhawks!

2009-02-28 @ 13:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0