Fysiska framsteg

Tre minuter kvar tills mina frukostägg är klara. Takidas reason to cry spelas ur högtalarana. Kom just hem från Vibbhälsan, hade tester idag. Förbättrade mig idag igen. Kul för mig, ännu roligare för fystränare Mattsson. Han tar inte sällan upp att han borde omförhandla sitt kontrakt till en rejäl löneökning. Lycka till med det säger jag. Han är en riktigt bra fystränare tycker jag faktiskt. Mer metodisk och resonabel än de jag haft tidigare. Det går att diskutera saker och tillsammans komma fram till vad som är bra för just mig.
Det var bara jag, Bulan och Stiffen som gjorde tester idag. Stiffen hade som vanligt väldigt bråttom och skyndade på oss andra för att snabbt komma därifrån. För er fysgurus där ute så visade mina resultat idag på att jag blivit mycket explosivare och snabbare än vad jag var innan sommaren. Riktigt kul att höra då det var mitt primära mål när jag gick in i sommarträningen. Mina ben utvecklade 2470 watts kraft idag. Vad det betyder i styrka låter jag någon annan svara på. Mattsson sken upp och sa att de va bra i alla fall, får lita på hans omdöme.

I övrigt har jag en del saker att fixa idag. Ska ner till Carlforsska, till banken, träna på rockis och springa i spåret. Men först ska jag äta upp mina ägg och knata över till Bulan för att hjälpa denne grymt otekniske pojkvasker att få fart på sitt bredband.


Bifogar några bilder från New York som jag var i för en vecka sedan...

image13
Snöret och jag på times square.

image14
Kempe, jag och Hank the Tank i en sköna affär mitt i stan.

image15
Peppe, jag och Freddie Andersson i väntan på bussen. Denna varma sommardag fick ssk:s stjärncenter a.k.a Freddan för sig att ta på sig en mörkt färgad långärmad tröja. Hans kropp reagerad omedelbart på det beslutet och gav ifrån sig ett antal liter svett under de timmar vi spatserade på New Yorks gator. Det gjorde inte heller saken bättre att New York visade sig vara en stad i stor brist på frisk luft och svalkande vindar, ajdå Freddan!

      -----------


Simma lugnt
                                      // Gibban


Kommentarer
Postat av: Hasse

Du får berätta om fighten du hade mot jänkarn :P

2007-08-21 @ 18:46:43
Postat av: j.k

vill se mera usa bilder! :D

2007-08-23 @ 21:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0