skärpning läkarvägen

Trött och tjurig är vad jag är just nu. Och dagen har bara börjat. Klockan är 06.20 på morgonen och jag är jättevaken. Allt som oftast brukar jag vakna upp motiverad och glad men så är inte fallet idag. Gårdagen var jobbig och ingen höjdare alls. Dryga fystester, världens sämsta träning av mig och som grädde  på moset så åt någon snorvalp upp min middag. Vi får hoppas att idag blir bättre än igår.
Två matcher står på schemat. Med isen vi har i ishallen just nu är det bäddat för en jävla massa studsande felpass och fladdriga dragskott. Med andra ord så kommer merparten av oss att kliva av isen med ett sargat självförtroende och med tanken att, vad fan gör jag här?!

Skulle också vilja komma med ett önskemål. Det är att jag ska sluta få mms av Ann Christine Ferm och Mattias Ferm 20 gånger om dagen. Det är fruktansvärt irriterande och jag kan dessutom inte läsa det. Så var snäll och stäng av den idiotiska funktion ni har på telefonen som gör att den skickar samma mms om och om och om igen.

Tack på förhand, mvh Gibbs


image18


Kommentarer
Postat av: Evelajnaa

Hoppas att det blir lite lättare att trampa nu efter den där "uppförsbacken"!

2007-08-26 @ 00:13:54
Postat av: storasyster

så nu har du åkt igen.. men det var kul att träffas några gånger i sommar allafall! lycka till därborta nu:) kanske kommer och hälsar på i vår...

2007-08-27 @ 13:53:15
Postat av: Anonym

hon heter faktiskt Anne Christine och för det andra så är det ganska bra att få mms från henne stup i kvarten. Varje gång jag får ett mms från henne så är det nämligen någon som fyller år...

2007-09-02 @ 18:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0