bloggbekymmer

Mycket har hänt sen senast jag skrev. Har varit på roadtrip i en vecka och haft fullt upp med att slita arslet av mig on the ice. Ja, ni vet hur det fungerar..
Har fått många arga kommentarer om brist på uppdateringar och dylikt. Kan väl säga så mycke som att jag tar det med en nypa salt eftersom jag har varit upptagen eller helt enkelt inte haft lust att skriva. Även fast ni kanske inte förstår det så blir det ibland lite motivationsbrist när man har händerna fulla av ishockey och ett lag som envisas med att rada upp förluster som aldrig förr.

Idag hade jag tänkt skriva av mig på allvar men gudarna ville annorlunda. www.blogg.se har loggat ut mig i en timmes tid nu så jag har inget annat val än att lämna er nu, har en träning att avverka.

Tack för allt stöd angående Jvm-platsen. Hade det lite på känn att jag inte skulle komma med. Mårts verkade inte ha samma filosofi som mång andra tränare och satsade på ett mer tekniskt och speedigt lag. Vi får se hur det går för dom men jag hoppas på en medalj. Min bästis och idol Jonte Carlsson får brunka för oss båda, något jag vet att han kommer klara galant. Han kallas ju inte Kung Jonte för ingenting.


Återkommer snart igen =) Släng in några legit frågor om ni känner för det, så har jag något mer att skriva om.


 // Vik the brick


Kommentarer
Postat av: bra viktor

härligt att du tar petningen på rätt sätt... Å du vet att det är många hockeykunniga personer som gärna hade sett dig i JVM. btw. vore kul om du typ kunde skriva en liten rad m varje spelare i ditt lag. typ, personlighet å spelstil, (målvakterna är dock helt ointressant;). hade gött. Play hard

2007-12-06 @ 22:02:23
Postat av: #6

skulle vara kul om du skrev varför svenska spelare borde åka över och testa spela i chl :)

2007-12-06 @ 22:35:03
Postat av: Anonym

Skönt att du visar en sådan mognad, att du tar det här med JVM på helt rätt sett. Och om den bild jag målat upp om dig stämmer, så blir väl detta "nederlag" endast mer tändvätska för en skön krigare som du är :)

2007-12-06 @ 23:59:03
Postat av: John Petersson

Bra att du tar det på rätt sätt. Hoppas att du kommer med i senior landslaget om något istället

2007-12-07 @ 15:59:47
Postat av: Anton

Hur gick matcher under roadtripen? :)

2007-12-08 @ 23:25:28
Postat av: Magnus

king säger jag bara..

2007-12-09 @ 02:20:59
Postat av: david

deppa inte över att du inte kom med...du ska va given där! för vem ska nu kunna köra över kanadickerna och jenkarna? :s ne kör på stenhårt nu victor!!!

2007-12-09 @ 02:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0