Ledighet

Sitter just nu hemma hos min gode vän Olof i Härnevi. Har varit hemma i sverige sen i tisdags morse. Hur skönt som helst..mestadels i alla fall. Har dragit på mig en härlig förkylning med halsont som höjdpunkt. Men som sagt, förutom den lilla missen så är allting prima. Träffa familjen igen och alla goda vänner. Var ute i Västerås i fredags. Galet som alltid när vi samlas hela ligan. Linkan måste väl koras som vinnare med nattliga armhävningar och kolasås i fejjan.
Tittar på Inter - Milan här, paus nu..ryktet går om att vi ska ta oss in till sveriges närmaste stad (enköping) och åka lite skridskor. Ska ha lite diskussion här med mig själv först, angående halsen och sådär..

Hoppas alla får en riktig god jul så hörs vi snart igen.

image54

Viktor, Olof och Linkan..best friends forever <3


//


Kommentarer
Postat av: go jul!

äntligen lite update! mer sånt!

2007-12-23 @ 17:47:24
Postat av: anna

god jul viktor :)

2007-12-23 @ 21:23:25
Postat av: GOD JUL

Liten du ser ut, värsta mini ju :D

2007-12-23 @ 22:39:55
Postat av: M

God jul Viktor!

2007-12-24 @ 20:54:34
Postat av: Viktoria

Välkommen till Sverige.. ;)

2007-12-25 @ 13:05:05
URL: http://utanintresse.blogspot.com
Postat av: Kanada

Hej, jag heter Oscar spelar i Troja-Ljungby J-20 lag är 91, back. jag undrar lite om junior hockeyn där borta för jag är hur sugen som helst på att åka över. Min tränare är från Kanada ( Mike Zanier ) jag ska fråga han lite om junior hockeyn och om han skulle kunna fixa så man kunde åka över, men i och med du spelar där borta kanske du skulle kunna skriva lite om hur det är och så.

Tack på förhand :)

2007-12-26 @ 15:04:57
Postat av: Peppe

Tycker det är synd det där med JVM, kollade på matchen idag, hade hemskt gärna sett dig! fortsätt kriga du är min idol!

2007-12-27 @ 02:35:50
Postat av: killen med frillan

Bra frilla man har lyckats med! Kul för svensk hockey

2007-12-27 @ 17:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0