Ny blogg

Min kära dator har av någon anledning startat att gå emot mig. Den vägrar numera att släppa in mig på den gamla bloggen, dvs bloggis.se/gibban. Varför vet jag inte men det ger mig inget annat val än att starta om på ny kula.
Trots att det är sommar och snart två månader sen jag stod på ett par skridskor så ska jag försöka uppdatera er regelbundet med all nödvändig och högst onödig information.
Det kan nog komma att bli lite kortare, vassare inlägg men förhoppningsvis kan någon finna glädje även i den formen av skrivande.
Jag inviga härmed gibban.blogg.se!  (applåder..)
Varsågoda och stiga in

270561-1

Kommentarer
Postat av: bult

vilken fin tiger det sitter i vänstra hörnet! hohohihi

2007-06-25 @ 02:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0