Onsdag kväll

En dag utan träning..konsigt. Skönt förvisso men samtidigt en konstig känsla av rastlöshet som kommer krypande ju längre dagen går. Anledningen till ledigheten är morgondagens tester. Klockan nio imorgon bitti nalkas det nämligen fystester på Vib-hälsan för tredje gången i år. Ska bli kul. Senast det begav sig var det enbart positiva resultat och även om jag inte tror att det har gått lika spikrakt uppåt sen dess så hoppas jag ändå på en liten förbättring.

Nu är det fem dagar sedan alla tog studenten. Vilken dag det var. Mycket glädje, mycket svett och en hel del alkohol. Jag Steff och Ferm gled runt på diverse mottagningar och snyltade i oss mat och dryck i stora lass. Okej då, jag kanske hade ett par lass fler än mina två medresenärer men va fan, i need it ;)
Nu är hockeylligan och handbollshororna i Spanien, hope they are having a blast =D

Lär slagga nu. Ska möta Mickis på rocklunda imorrn vid 8.30. Tjipp och hejj.
image2

Kommentarer
Postat av: fan

ska du spela för VIK nästa år? blir det alaget?

2007-06-15 @ 11:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0