Spanien + USA tre gånger om

Hej!
Drog iväg en vecka till Spanien förra fredagen. Mallorca hette det till och med. Varmt, soligt och skönt.
Kan ha varit precis vad jag behövde. Brände bringan en del bara så nu sitter jag här och flagnar, blää..

Från en resa till en annan. Imorgon förmiddag går planet till Nashville. Strength and Condition camp heter det och lär väl innehålla just de två sakerna. Ska kämpa på som fan och så får vi se hur det går. Förhoppningsvis har jag inte fulländad fysik ännu så jag kan åka hem och jobba på något under juli också.
Fick reda på i fredags att jag blev uttagen till J20 turneringen i Lake Placid. Jävla glad blev jag. Kommer äntligen att få se New York, riktigt skoj. Min radarpartner och tillika soloåkare Jonte Carlsson kom med också, nu ska vi fortsätta vara återförenade "on regular basis".
Nu vet jag ju inte riktigt vad som kommer hända med Portland och allt det men blir det så att ajg ska dit så lär jag bara hinna vara hemma från new york-resan i en vecka innan de bär av för säsongen till P-town och ännu en säsong med Winterhawks. Tre megaflygresor på en sommar, förr eller senare ska man väl göra det också =)

Min rumskompis i Portland, Frazer blev draftad igår också. Congrats Big Mac, you diserved it.
om vi ska slänga in något mer om draften så kan ju sägas att Mickis gick 24a till Calgary..skön stad, galna fans. Kommer passa honom.

Ska umgås lite med Fanta här nu innan jag drar mig mot enköping och sen vidare till Arlanda imorgon bitti.


På återhörande , pusssimage3

Kommentarer
Postat av: sofia

gratulerar

2008-07-10 @ 01:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0