Design

Jag vet vad denna blogg behöver. En ny design. Så vem av er snilleblixtar out there kan hjälpa mig med denna lilla uppgift?

Har fått tillbaka min laptop nu. Den har varit på lagning de senaste tre veckorna. Till min stora besvikelse så tror jag att mekanikerna nere i Texas glömde en viktig detalj, att laga fanskapet! Idag har den stått rätt upp och ner på skrivbordet och startat om sig i 4 timmar. Efter det beslutade jag att det fick vara nog och stängde av skiten. Ett ljus i mörkret var väl det att när den väl fungerade i ett par timmar igår så upptäckte jag att allting på hårddisken var kvar. Så om jag nu får igång den igen så kan jag börja göra filmer igen, hurra säger jag. Nåväl, nog om detta.

Så vad har jag gjort idag förutom förbannat mig över datorhelvetet?:
Jo jag har...
  • ... tränat både fys och is, Zzzznark.
  • ... varit på födelsedagskalas hos Tristan King.
  • ...haft på tok för kul med heliumballongerna på Red Robin, vilket sedermera ledde till kraftig yrsel och huvudvärk.
  • ... varit på Bally´s gym där vi lirade basket, spelade apa och tappade fyra kilo var i ångbastun.
  • ...fått hatbrev på myspace från ett kvinnligt fan som är fly förbannad över att jag inte har accepterat hennes friend request.
  • ...ställt alarmet på 10.30 am och ska nu krypa ner under täcket.
image49
Idag var det lite småkyligt i vår träningshall. Mössa på så man inte drar på sig en förkylning

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, häromdagen efterlyste jag hockeyspelare som faktiskt läste min blogg. Kul! Och välkommen!

Vad gör du i fjärran väster? Vilket lag?

2007-11-08 @ 10:05:15
URL: http://hockeyfruns.blogg.se
Postat av: Viktoria

Det är faktiskt inge vidare svårt att byta design... Om du går in på "översikt" så finns det en flik som heter "design"... Välj o vraka, själv rekommenderar jag "love" eller "bubbelgum" :D

2007-11-08 @ 13:03:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5361

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0