Kors i taket

Hej!
Det var ett tag sedan nu. Matcher och träningar har avlöst varandra. Tiden har inte riktigt räckt till för att skriva. I alla fall inte om det ska vara läsvärt. Just nu har jag 24 minuter på mig att skriva lite innan vi måste bege oss mot vår träningsrink för ännu ett ispass. Det är en "kort" vecka vi har framför oss. Igår hade vi en ledig dag. Vi åkte till vårt favorithak, the tattoo shop. Gabes fullföljde sitt projekt och jag påbörjade ett nytt. Korset som Gabes haft på sidan av bröstkorgen sedan förra säsongen är nu äntligen färdigt. Han fick det skuggat i blått och det ser riktigt snyggt ut. Men fy fan vilken smärta. En riktigt hårding den mannen. Jag påbörjade min tatuering av Guyanas coat of arms som jag velat ha en tid nu. Själva grunden är klar men om två veckor ska jag tillbaka och få den skuggad. Sen blir det till att binda ihop dom två jag har nu och sen får jag vara nöjd för säsongen. Kul med tatueringar, speciellt eftersom vi får dom gratis.

Vi förlorade helgens två matcher. Usch och fy för förluster. Det är orättvist känns det som. Spelet är ändå ganska bra stundtals..jaja, det kommer nog.

Nu hojtade Frazer att vi måste åka. Jag fick 10 minuter i alla fall.

På återhörande.
  
          // yours truly

Kommentarer
Postat av: Magnus Höglund

vad hände med intervjun? :/

2007-10-02 @ 22:46:37
URL: http://hem.passagen.se/sundsvik/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0