svarspost

Fick en härlig kommentar i mitt senaste inlägg. Haugi förklarade för en vilsen läsare hur man erövrar en sån åtråvärd titel som Mr.Magaluf 2007. Läs kommentaren vetja!
Något jag då kom att tänka på är något som borde göras i framtiden. Vi borde tipsa Svt, Tv4 eller kanske rent ut av Kanal 5 och få dem att göra en dokumentär av nästa resa. Ett tv-team som dag och natt i en vecka följer "farfar" och alla de situationer han sätter sig i. Jag tycker att det inte är mer än rätt att samhället får se hur en vanlig svensk svärmorsdröm förvandlas i händerna på lättfotade inkastare och brunstiga engelsmän. Hur ett vanligt nattbad på stranden kan urarta bara på grund av några snabba lakritsshots någon timme tidigare. Och sist men inte minst måste allmänheten få svaret på hur många San Miguel det är möjligt att få i sig på en vecka?! Jag, och många med mig skulle nog sitta klistrad hemma i tv-soffan om ett program likt detta faktiskt blev en verklighet.

Nu ska jag iväg och hyra film,
     
               Hey baberiba

Kommentarer
Postat av: #6

gibban, måste bara fråga. vad menar du med "You can talk the talk, but can you walk the walk?"

/trogen läsare av din grymma blogg

2007-10-21 @ 09:51:22
Postat av: gibban

jo jag menar så att det är en sak att snacka, en helt annan att göra det. så du måste kunna "walk your talk", annars är det inte ord mycket värda

2007-10-21 @ 11:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0