Tidig morgon

Morgonstund har guld i mun? Vad fan betyder det egentligen. I vilket fall som helst så stämmer de inte in på mig just nu. Var aningens jättetrött när jag vaknade för en kvart sen. Måste vara den där förbenade konsekvensen som kom ikapp mig efter gårdagens nattuggleri. Bara så ni vet så är klockan inte så värst mycket alls. Fem över nio står visarna på. Men va fan, det är tidigt för oss. Vi har en study session idag, det är därför vi har tvingats upp i ottan denna regniga torsdag. Det innebär att vi ska göra skolarbete nere i ishallen. Jag vill inte göra något skolarbete i år så jag har valt att gå den rebelliska vägen och säger promt ifrån. Efter en lång och utdragen förhandling med mina arbetsgivare kom vi fram till att jag skulle läsa en bok. Det gjorde jag redan så det var okej med mig.

Fick en förfrågan från "en regelbunden läsare" om varför jag aldrig håller vad jag lovar. Eller frågan var egentligen vart bilderna är från landslagslägret och när Stefan var i sverige, jag hade tydligen lovat att lägga upp dom. Jag måste nog bistert hålla med om att när det kommer till såna här saker så är jag nog inte den att lyssna för mycket på när jag lovar saker. Det innebär i stort sett mest att jag gärna skulle vilja göra si och så men att tiden inte räcker till för att fullfölja alla mina tankar och ideér. I det just det här specifika fallet med bilder och videor så är det tekniken som inte är på min sida. Min dator är som ni vet trasig och där finns alla bilder. En del bilder blev kvar i Sverige också, något jag måste lösa. Sen har jag inte mitt videoredigeringsprogram förrän min dator har blivit lagad, dvs om en månad. Först då kan jag börja leverera grymma videos som i fornstora dagar.

Nu måste jag åka till rinken.

            have a good one

Kommentarer
Postat av: Magnus Höglund

okej, nu har vi en förklaring.. helt plötsligt så förstår man.. :)Gnugga på där borta i staterna nu, se till o smäll på o vinn tacklingspriset nu igen..

2007-10-04 @ 22:43:50
URL: http://hem.passagen.se/sundsvik/
Postat av: Me

Vad heter låten i Last call som börjar efter 4.40?

2007-10-05 @ 14:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0