and off we go

Ny helg, ny resa, gamla motståndare.
Ska iväg på ännu en försäsongsturnering. Den andra och sista i ordningen. Den hålls i Tri Cities, fyra timmar nordöst. Det är mer eller mindre öken på vägen dit och sen ploppar "staden" upp ur tomma intet.
Tre matcher ska spelas. Då Frazer och Sceviour saknas pga, nhl-camper så skulle jag tro att jag spelar alla tre matcherna i helgen.  Ville bara att ni skulle veta att jag far iväg så ni inte blir ledsna och oroliga om jag inte skriver på några dagar.
Är för övrigt rejält förbannad på snubbarna på bauerfabriken. Mina skridskor har ännu inte dykt upp och mina gamla har redan sjungit klart sista versen för ett bra tag sedan. Veckans ris till BauerNike Hockey!

och ni som har kommenterat och kritiserat mitt val av tröjnummer kan måste sluta upp med det omedelbart. På den här sidan är det förbjudet att kritistera "the master", dvs jag själv..nästa gång blir det tal om avstängning ;)

Ska nog hinna med att intervjua Sokol under helgen också. Tack för alla frågor som har kommit in, verkligen jätteroligt..om någon har glömt något de vill veta, skynda er att skriva ner det under fredagen så kanske just er fråga kommer med på intervjun.

Tack och bock

                   // Vikke Hallon

Kommentarer
Postat av: virreNr2

Nämen halloj din gamle sörmlänning.
Tack ska du ha. Får lov att säga detsamma! Hur är livet? Ser att du redan börjat fix aom din sida lite om jag nu ska svara på din fråga... Jag fick hjälp av en kompis som gjorde min. Det är ju koder allt så det är inte så lätt för oss dumma hockeylirare. Skicka han ett mail([email protected]) och hälsa ifrån mig så lovar jag att han hjälper dig. ;) Lycka till snygging

2007-09-07 @ 10:15:29
URL: http://karlssonvictor.blogg.se
Postat av: Me

Vad är det för skridkskor då?

2007-09-07 @ 20:27:05
Postat av: Anonym

jacobthunborg ska det vara. sorry :)

2007-09-10 @ 23:28:14
URL: http://karlssonvictor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0