En lång dag

Ojojoj. Vilken dag det har varit. Är för seg och trött för att skriva blogg just nu. Har idag haft mitt livs jobbigaste ispass. Fem minuter till och jag hade spytt ner mig totalt.
Imorgon är det internmatch. Förhoppningsvis är jag på bra humör och ska då ge er ett sjudundrans inlägg.
Tror att krogen har stängt där hemma nu precis. Alla börjar vandra med raska steg mot donken. Några storfräsare tar en taxi direkt till milles.
Nu önskar jag bara att alla som var ute lyckas knyta ihop säcken ikväll och att VIK J20 vinner premiären mot Linköping imorrn. Alla ni bakfulla jävlar borde stapla er dit och se den fighten. Hejja fram grabbarna ni vet.
Kolla upp starttid på http://stats.swehockey.se

Ginatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0