Fett vare här

Nu börjar allvaret. Ligger i sängen, klockan är tio över tio.
Var nyss nere och åt lite frukost, med beteckning på lite..vill ogärna ha en liknande episod som senast jag var här. Efter att ha ätit ägg den gången satte jag mig på wingate-cykeln. Tre minuter senare började det snurra i skallen och jag satt och spydde i en hink fyra gånger på allt för kort tid. Usch och fy.
Förhoppningen är att jag nu lärt mig läxan och lyckas behålla frukosten i magen tills den väljer att ta sig ut den mer bekväma vägen.

Först är det alltså femtielva läkarkontroller som ska göras för att klargöra att vi alla är friska och krya. Efter det börjar fystesterna med invägning och fettmätning. Undrar om alla de känsliga jäntorna man gått i skolan med genom åren hade klarat av att ta av sig tröjan och låta någon klämma på dem och mäta deras fettprocent medan alla andra i rummet noga tittar på. Med tanke på att man otalet gånger fått höra att det är förbjudet att fråga om en kvinnas vikt så har jag svårt att se det här scenariot framför mig.

Måste springa ner till bussen nu som tar oss till arenan.

På återhörande i eftermiddag. Ciaoo


Kommentarer
Postat av: theriffler

hur gick de på WG-testen? hur mycke kroppsfett hade du? good luck

2007-09-13 @ 17:25:19
Postat av: calle

vilka tester får ni göra? :)

2007-09-13 @ 19:29:09
Postat av: Perka

Vad ligger matchvikten på då? Lycka till!

2007-09-13 @ 20:11:18
Postat av: ..

atlanta?

2007-09-14 @ 15:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0