Goodbye my Frazer, goodbye my friend.

Hallå där ärade medlemmar av mitt bloggimperium. Veckodagen är nu tisdag och tidpunkten är runt elva på kvällen. Om man är american säger man då att klockan är 11 pm. Hade det varit före 12 på dagen så hade det varit am istället. Knepigt system det där. Sitter som vanligt på mitt rum och pillar lite på datorn. Stefan(sonen i huset) har kopplat in sin xbox här i mitt rum nu. Klockrent tycker jag som ännu inte fått igång mina tv-kanaler. Spelar just nu lite  GTA. Stefan la in några fusk åt mig så att jag är både odödlig och har alla vapen, hurra. Nu ska det skjutas och dödas som aldrig förr. Haha, han är i full färd med att lägga in fler fusk nu också. Han är riktigt insatt i såna här prylar. Måste säga att det är verkligen toppen att bo i en familj som har en "vanlig" son så att säga. Han lever ett annat liv och det är skönt att snacka med honom om allt möjligt. Han kallar mig för Vicky och jag kallar honom Stephanie. Ömsesidig syskonkärlek med andra ord =)
Har andra goda nyheter också. Jag ska börja skolan. Fick reda på det idag. Ska bli kul att göra något annorlunda och kanske träffa lite folk till och med. Jag ska ta tre "classes", dvs ämnen..Engelska, Matlagning och Yoga. Kungligt ju =D
Imorgon bitti  åker Frazer till San José och deras nhl-camp. Hoppas verkligen det går bra för honom där. Om allt går som vi vill så kommer dom signa honom nu efter campen och sätta honom i deras Ahl-lag..jävlar va glad han skulle bli om den drömmen gick i uppfyllelse. Vore konstigt att vara här utan Fraz. Han är ju lite av min storebror och jag är alltid med honom vart vi än går. Visserligen ofrivilligt då han är min rumskompis och chaufför men han är en riktigt bra förebild för en vilsen liten svensk som jag.

Hittade lite coola bilder på gettyimages idag också. Dom är från Lake Placid turneringen jag var på i början av augusti med j20-landslaget. När jag får mina nya skridskor och ett par mindre benskydd kommer jag bli riktigt snygg på isen i vinter, eller hur? ;)

 image24
På väg att dribbla av en fyra-fem amerikaner innan jag sprätter upp pucken i nättaket, eller?


image25

Jag och Bulan pustar ut lite på avbytarbänken. Bara coola grabbar tuggar på tandskyddet, så de så ;)

------------------


Sovtajm för mig nu. Måste hinna upp och gå innan skolan imorgon. Plus koka gröt och sånt tjaffs. Hoppas alla får en bra onsdag. För det tänker jag ha.

Ginatt

              // V


Kommentarer
Postat av: MRT

Yoga? mohaha med din kroppshydda..hehe, de lät så roligt när jag läste yoga..lycka till ;P

2007-09-06 @ 12:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0