Säsongens nummer

God afton.
Har inte hänt något särskilt idag. Inga speciella tankar att reflektera över sådär heller. Pratade med min agent idag. Har inte pratat med honom sen jag åkte så det var trevligt att bli lite uppdaterad och snacka skit igen. VIK hade tydligen match mot Bofors under onsdagen och en viss tomteverkstad hade tydligen lekstuga. Skoj tycker jag =) Hoppas dom fortsätter med det och sätter dom gamla gubbarna på plats i vinter.

Det verkar som att det undgått de flesta där hemma att jag har min mobil med mig i år. Så också mitt telefonnummer. Så om någon känner för att ringa eller skicka ett sms någon gång, gärna på fyllan, så skulle jag bli hur glad som helst. Visserligen så svarar jag nog inte om det ringer då det kostar skjortan men det är ju själva tanken som räknas. Mitt nummer inklusive alla landskoder och dyligt ser ut såhär: 0046704426576 .

Har även bytt tröjnummer i år. Ville mest bara ha något nytt eftersom det är en ny säsong med nya utmaningar så i år bär jag nummer 16 på ryggen.

"Goal by number sixteen...Viktoooor Sjoooodiiiiiiiin!!!"

Låter inte allt för dumt va ;)
Ska till att sova nu..hörs då får jag hoppas.

hejjj

image27

Kommentarer
Postat av: albert slakthus.

Stöder ju inte valet av nummer 16 när du är känd för ditt vackra 22

2007-09-06 @ 18:58:49
Postat av: Zeb

Hörru Ogie, nu får du ta å kamma dig! #16 känns konstigt, #22 är mer du. Menmen du får se till att ändra på den saken.. :D

2007-09-06 @ 22:53:42
Postat av: albert slakthus.

du hörde Zeb, kamma dig!

2007-09-06 @ 23:57:11
Postat av: 24

24 ska du ha!!

2007-09-09 @ 23:16:55
Postat av: 24

24 ska du ha!!

2007-09-09 @ 23:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0