Bra tugg


Jag ska bli Idékonsult. Vi lyssnade på en föreläsning av en sådan idag. Niklas hette han, 25-årig kille från Piteå. Var längesedan någon föreläsare talade till oss i publiken på ett så humoristiskt och lättsamt sätt. Inte överdrivet fjantigt och inte det vanliga tröksnacket. Det var verkligen sådär så att man blev inspirerad och taggad att komma på en egen idé och förverkliga den på stubben.
Så från och med nu är jag idékonsult. Vad en sådan gör mer specifikt ska jag kolla upp snarast möjligt..

Kommentarer
Postat av: Cucumber

Tips nr 1 är att du kikar på Innovationsprogrammet MTO på Mälardalens högskola, mycket bra utbildning som behandlar just det ämne du skrev om. Tips nr 2 är att du omedelbums köper boken Medicieffekten av Frans Johansson (kika min blogg för en pytteliten recension), mycket bra bok i ämnet.

2008-04-16 @ 22:54:02
URL: http://www.magnuseriksson.nu
Postat av: Norrbotten gör Sverige!

Du ser, norrbotten är bäst! ;)

2008-04-16 @ 23:07:34
Postat av: alex

hoho uppfinnar-jocke, ha en skön kväll!

2008-04-16 @ 23:25:15
URL: http://role.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0