Onsdag

Till att börja med..kände mig tvungen att ta bort den härliga intervjun med Dave Chapelle här under. Av någon anledning fick den för sig att sätta igång varje gång man går in på bloggen och så vill vi inte ha det, eller hur?
Hoppas alla hann se den.

Annars då? Jo mitt annars så pålitliga immunförsvar har gått och svikit mig på sistone. Dvs, jag har blivit förkyld. Nyser, hostar och är snorig som jag vet inte vad. Brukar faktiskt aldrig bli sådär riktigt sjuk så att det hindrar mig från att träna men igår var jag hängig och var osäker om jag skulle palla nån träning. Gick med Emil till gymmet ändå för sällskap och sociala lite med colluseums härliga medlemmar. Daggen, Nisse och Högga var där från laget. Har tidigare fått höra att Daggen är ett fysfenomen och hans läskiga vinnarskalle börjar visa sig mer och mer för varje dag. Högga är inne i nån sorts fas där han fått för sig att trampmaskinen är hans bäste vän. Så om ni vill ha tag i Fredrik Höggren och han inte svarar i telefon eller återfinns i sitt hem så är det bara att knata ner till västra flygeln på Colluseum och snacka lite med speedkulan från Kristinehamn.

----

Sick de här med kvalserien nu. Fyra lag på samma poäng inför sista omgången. Jag hoppas på att Rögle och Malmö går upp..tror jag. Fast Brynäs hör ju hemma i finrummet, till skillnad från Leksand som gärna får gå i konkurs och börja om på nytt. Blir så less på deras satsning varje år och dess supportrar som alltid tror dom ska gå upp när resten av Sverige vet att det kommer skita sig i slutändan. Mora ser jag gärna åker ner också. Sen dom gick upp där för några år sedan har ingen utanför dalarna velat haft dom i Elitserien, så enkelt är det.
Nej, jag ändrar mig.. Rögle och Brynäs hoppas jag på.

-----

Skola, heppåer!


Kommentarer
Postat av: bigge i LIF

Jaja. du behöver ju inte ta fram motorsågen! Leksand hör hemma i elitserien!
VI är leksands if som du brukar säga!
kom igen gnage!

2008-04-09 @ 19:08:46
Postat av: Adamsson

Gibban va äre för skit resonemang du har ? Lif i KK ? Är ju hela Sveriges lag. . . Var de värsta ja hört av en så annars klok kille som du. Sen att Mora borde åka ur för de är bara folk från dalarna som håller på dom är ju nästan värre sagt. Så du tror Malmö är mer älskat ? Malmö är ju de lag alla hatar ! Aja nog snakcat. Rtck upp dig nu gibban. ses !

2008-04-09 @ 22:28:13
Postat av: Mats i BIF

Ja håller med dig helt! Leksand kan få stanna där dem hör hemma (ALLSVENSKAN) Mora-leksand i allsvenskan, precis som det ska vara.

annars då.....vad tror du om nya coachen då?

//heja Bälinge IF

2008-04-10 @ 11:01:48
Postat av: Bloomer

Fan va gött att Leksand inte gick upp... hoppas att inte Brynäs gör det...Mora Malmö kan gå upp för dom lagen drar inge publik...tänk dej när vi krossar leksand i nobelhallen igen. o va kul det skulle va o möta Brynäs,men det blir väl svårare för med det flytet dom har så blir dom säkert kvar i allsvenskan

2008-04-10 @ 11:52:53
Postat av: Henke

Helt rätt, Rögle och Brynäs!

2008-04-10 @ 14:09:34
Postat av: Henke

Vi hade rätt! Det här känns kanon, blir det kul att möta Mora nu då?

2008-04-10 @ 22:19:10
Postat av: Erik

tja!! tycker du uppdaterar bloggen lite dåligt=) låt oss höra lite åsikter om nya tränarn osv.. har lite andra frågor te dig men det kanske vi kan ta via mail, msn?
skicka ett mail te mig om det verkar genomförbart....

[email protected]

ha de gött

erik

2008-04-11 @ 20:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0