Tusen tack..

..för alla gratulationer och besök jag fick igår. Verkligen hur trevligt som helst. Min wall på facebook blev in i det närmaste överbelastad när det ramlade in grattis från jordens alla hörn.

I söndags fick jag besök av Mamma, Pekka och lillasyster Frida och vår hund Zigge. De hade med sig mat, fikabröd, tårta och presenter. Verkligen kul att dom ville åka ända hit för att fira en så stor grabb som mig. Vi gick en promenad nere vid vattnet med Zigge. Ett bra promenadstråk det där.

Gick i skolan som vanligt igår. Hade min enda lektion i samhällskunskap. Briljerade lite i mina kunskaper om det amerikanska presidentvalet, käkade en näringsrik lunch bestående av mos och farligkorv, satt i solen och stekte innan jag begav mig hemåt. Fast innan jag gick passade jag på att bjuda in klassen på lite kalas hemma hos mig. De andra hade en lektion till men jag tänkte att de kunde vara kul att käka lite tårta och grejer tillsammans. De flesta av latmaskarna ville bara hem och sova visade det sig men Erika och Mia dök upp, till min stora glädje. Vi satte oss på taket/innergården här vid mig och mumsade på tårta, bullar och kakor som mor min tog med sig i söndags. En stund senare kom Luffen och Herman förbi. Strax därpå släpade sig en svettig Rasmus de 18 trappstegen upp hit och slog sig ned även han. Solen gassade och vi njöt för fulla muggar.
En bra dag helt enkelt =)

Kommentarer
Postat av: Julia

hahaha, aiight;)

2008-04-23 @ 12:07:08
URL: http://juvlijja.blogg.se
Postat av: oscar

tjenna viktor kan du rekomendera några bra fys övningar om man vill bli snabb på isen :D

2008-04-23 @ 13:27:17
Postat av: gibban

haha oscar! jag är egentligen fel person att fråga med tanke på att jag inte alls är särskilt snabb på isen. men jag jobbar mycket med quick feet. hopprep är bra. trappor. vanliga sprinter med olika slags starter. häckar för explosivitet. en grej vi körde i usa mycket var en stege som är uppritad på marken så gör man en massa olika stegkombinationer i den. krångligt att förklara, kanske kan du hitta mer info om det på internet.

mvh // viktor

2008-04-24 @ 14:55:08
URL: http://gibban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0