Gibban goes chicken swede

Igår  gjorde vi ett helhjärtat försök till att blondera mitt hår. De gick sådär. Trots ideliga varningar från frisören i fråga ville jag absolut att hon skulle blondera barret mitt. Resultatet blev som väntat väldigt gult, men långt ifrån fult. Tvärtom blev de helballt och teorin om att en skönhet passar i allt håller i sig. Jag är helnöjd och alla på plats hade kul åt det hela =)
Ett par gånger till med samma procedur och jag ser ut som självaste Linda Rosing i kalufsen.


Kommentarer
Postat av: albert

haha bra barr brorsan!

2008-08-16 @ 13:54:04
URL: http://agibbs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt!

Friskt vågat hälften vunnet.

Så här ser du ut efter nästa gång :)

http://eatourbrains.com/EoB/wp-content/uploads/2007/05/troll.jpg

Postat av: mankan

haha, du ser ju ut som "Blanca" i Street fighter på super-nintendo =)

2008-08-29 @ 18:25:56
Postat av: mankan.

haha, du ser ju ut som "Blanca" i Street fighter på super-nintendo =)

2008-08-29 @ 18:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0