Olympic games

Onsdagsmatch, jippi! 5e mars var senast det begav sig. Enda skillnaden nu från då är väl den att jag inte deltar. Jag står över idag eftersom vi är 14 forwards och våra FBK-grabbar ska få visa vad dom går för. Västerås står för moståndet idag. Dom har värvat bra och kommer bli riktigt vassa i år. Vi får se hur det går idag. Nån kasse ska vi väl kunna hänga dit åtminstone ;)

Sitter nere på karlavägen och ugglar för tillfället. Jag och lill-johan kikar fotboll medan ägarinnan till datorn är och moffar mcflurry på donken. Brassarna dominerar för övrigt. Glenn Strömberg är dock lite orolig över Ronaldinho. Tydligen så utmanar han inte på samma sätt som under glansdagarna. Men men, inte ens han är mer än människa.

Några till os-tankar:

Handbollsbrudarnas förbundskapten tabbade sig big time när han kasta in time out kortet, pinsamt.

Dream Team med Lebron James är mina idoler. Tänk att få vara basketlirare. Dom är grymt bra men får samtidigt vara avslappnade och sköna. Avis på dom.

Black people rule.

Michael Phelps är bokstavligen som fisken i vattnet.

52-kilostjejen som slängde upp en stöt på 138kg, fiii fan! Där ligger man efter, minst sagt.




Laterskaters!


Kommentarer
Postat av: beundraren bob

hur kommer de sig att du har 81? ligger de nått bakom de...

2008-08-14 @ 00:16:40
Postat av: Karin

Hade ingen aning om att de va match igår men jag blev varse de när jag skulle gå till jobbe...BIKsupportrar satt på Indiska o gapa o Västeråssupportrar på Harry´s...haha 5 polisbilar...need I say moore?



Ha de!

2008-08-14 @ 18:36:29
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Gibban

Beundraren bob: nej de ligger inget direkt bakom de. Ja ville ha 18 men sen kändes de inge bra så ja vände på dom bara och vips så blev de 81

2008-08-18 @ 11:21:58
URL: http://gibban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0