Positive thoughts

Fan då, är inte riktigt i balans just nu. Brukar alltid vakna med en skön känsla. Att man ser fram emot dagen och vad den kan föra med sig. Men inte idag. Det faktum att stadens trädgårdsmästare äntligen beslutat sig för att städa upp uteplatsen här utanför mitt fönster med jordens mest högljudda röjsåg kan kanske ha något med min brist på harmoni att göra. Visserligen är jag mycket tacksam att det städas upp där ute, det var på tiden. Men ljudet av en röjsåg har aldrig tillhört mina favoriterhymner.

Är också lite splittrad till om jag ska flytta eller inte. Lite olika faktorer spelar in men ja lär väl ta ett beslut här i dagarna.

Imorgon börjar skolan också. Det ska bli kul faktiskt. Träffa klassen igen, käka lite bra lunch och komma upp i tid på morgonen. Bara 23 timmar kvar nu. Måste väl bara gå till handledare Bert och pilla lite me mitt schema så jag kan komma iväg och träna i tid.

En sak ja blir tjurig över är kläder. Dom bara försvinner hela tiden. Jag har kläder på vift i jordens alla hörn och de är inte bra för min garderob. Kollade igenom lite bilder här om dagen och såg mig själv bära minst 7 snygga t-shirtar som jag inte har en aning om vart de befinner sig nu. Helvete.


---------------

Mitt gula hår sitter kvar föresten. De blev ingen rakning i helgen. Får väl ta tag i de där själv i stället..


Ska käka en sväng nu, have a good one! ciaoo

Kommentarer
Postat av: Bikare

Vart ska du flytta då? inte från Karlskoga hoppas jag

2008-08-18 @ 20:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0