En kväll i lugnets tecken

Vad är det som är svart, dyngsurt och frustandes en slaskartad kväll i december?
Ingen mindre än Gibban på väg hem till Liddelidas för matlagning och hockeynight såklart.
Mikael "center?" Eriksson och Patrik "hedenhös" Lundh joinade dagen till ära.
Daggen hade med sig skorpor och David bjöd på kaffe. Jag skulle vilja återberätta en konversation då jag vet att dessa verkligen skulle uppskattas av gemene man med en gnutta humor men i vanlig ordning sviker minnet nått å det grövsta.
Lite fick jag med mig i alla fall..

Under kvällen kom vi fram till följande saker:

¤ Albrandt har bra spelsinne.

¤ Kommentatorerna har som vanligt noll koll.

¤ Stadens lokal-tv är under all kritik.

¤ Att det är ett halvt år kvar till sommaren.


Roligare än så blev det inte..

game tomorrow. peace


Kommentarer
Postat av: Anonym

LOL

2008-12-23 @ 03:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0