Givande samtal

Till min telefon har jag mobilabbonemanget Tele2 Snackis. Då skickar man billiga sms. Detta har gjort att jag, som vanligtvis inte gillar sms, har börjat skicka en hel del. Det går så lätt, så smidigt. Man bara trycker lite på knapparna, klickar på sänd och vips så har man slängt iväg nåt halvt värdelöst som absolut kunde väntat tills nästa gång man stöter på människan.
För att ni ska få en inblick i ungefär hur det kan se ut så skall jag ge er dagens sms-konversation med Anton.

Gibbs 15.06: Tja bro. Leftar vi om nån timme eller?
Anton 15.07: Halv åker jag
Gibbs 15.07: Snyggt
Anton 15.08: !
Gibbs 16.34: Kom igen anton kom igen =)
Anton 16.36: Påväg!
Gibbs 16.37: Vilken väg?
Anton 16.38: Kommer från stora vägen så gå till hotellet...
Gibbs 16.39: För långt...

Så kul kan man ha en eftermiddag i december.
God natt.


Kommentarer
Postat av: Alinch

Såg bilder på dig, berätta om din tape på bladet! Youngblood style, förklaring till det tack, liksom, bringar det tur?, vill du bryta av med nåt nytt för att få en nytändning?, eller du kanske har kört så hela sessen?, tell me tell me!!

2008-12-11 @ 01:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0