Hus i helvete

Oj oj oj! Nu har jag visst trampat på ett par ömma tår. Visste inte att gamla kära VIK support fortfarande läste bloggen men tack och bock för all uppmärksamhet.
Lite synd med alla personliga påhopp. Har aldrig förut hört liknelsen mellan mig och en prinskorv men någon gång ska ju vara den första, hihi.
Kan väl klargöra för den oupplyste att jag hade två av mina bästa år i livet på hockeygymnasiet i Västerås. Det var där jag utvecklades, både som människa och hockeyspelare. Gick i en skön klass, bodde själv för första gången, fick spela med grymma boys som Lidas, Bulan, Mickis, Dennis Persson och inte att förglömma Tomteverkstan med Adi, Okke och Wahla.

Nåväl. Jag hoppas alla vik-are käkar lite pepparkakor under nyårshelgen istället för att härja runt här och ge stackars mig sådan hård kritik. Ni ligger ju trots allt före i tabellen, inte sant? =)

Ändå intressant att ett enda inlägg som inte var sådär harmlöst objektivt som de jag annars brukar skriva kunde röra om så mycket i grytan.
---------------

Idag vann vi mot Växjö. Jävlar va gött! Dom va rätt bleka medan vi fortsatte att köra på och tog hem segern till slut.
Jag var inte nöjd med min insats. Blev lack för att jag förlorade kampen i anfallszon flera gånger i första perioden. Ska inte hända, får inte hända. Fullföljde ändå mina tacklingar och gjorde det mestadels bra på linjen, förutom en gång! Dribblade på den jävla rödlinjen. Less jag blir på mig själv i ett sådant läge. Hjärnsläpp helt enkelt.
Men men, bara att lära sig av misstagen och jobba vidare =)
Imorgon är det fys + is. Sen ledigt fram till den 2a då vi tränar igen.

Gott nytt på er!



Kommentarer
Postat av: Föesrtafemman

Är det inte skönt o höra alla muppar från Västerås gnälla...fan dom måste älska dej o vara livrädda för dej.men varför gnäller dom så mycke hade dom haft lite insikt så skulle dom gnälla på sig själva Västerås mupp lag borde börja spela fotboll i italien istället för ligger dom o spelar..en bunt fjollor är va dom är

2008-12-30 @ 08:26:58
Postat av: Panta BIK

Victor, man förstår varför du får begränsat med speltid. Du blir ju totalt uppsnurrad i egen zon, stackare.

2008-12-30 @ 11:59:20
Postat av: HAHA !

HAHA ! "Panta BIK"

Precis som om du är bättre?

Skulle vilja se dig spela.

Viktor Sjödin har jag aldrig sett blivit uppsnurrad,för att han skiter i pucken och tar spelaren,så...stackare på dig själv du ! :D

2008-12-30 @ 12:06:15
Postat av: ata BIK

Nej jag är absolut inte bättre, men utger mig inte som hockeyspelare heller. Tyckte bara det såg roligt ut när stackarn blev totalt uppsnurrad (och han missade att gå på kropp också) ;)

2008-12-30 @ 19:13:18
Postat av: LILL LIDAS !

heja VIktor :D

2008-12-31 @ 13:17:05
Postat av: zwubb

Gott nytt år Gibbs! Jäkla ös det har bllivit på din sida numera ;) All uppmärksamhet är bra uppmärksamhet ? :)Kör hårt o spännande o se dig igen på Söndag! Vet som sagt att spelarna som är kvar i löven sen i fjol har mycket svårt för dig, se nu till o få mycket speltid o håll tandskyddet på plats:) Åk inte iväg efter avblåsning för fort vid motståndarens mål i nästa match!

Lycka till!

2009-01-01 @ 15:49:16
Postat av: a

2009-01-02 @ 11:44:46
Postat av: gute

Tack för hylningen gibben! Den stärkte oss ;)

2009-01-02 @ 11:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0