Ingen seger utan neger

Ögon svider, näsan rinner, tankarna flyger. Antar att det decemberfrossan som härjar. Sex matcher kvar till juluppehållet. Vi har vunnit 7 av de 8 senaste. Ett bra facit helt enkelt. Gäller att behålla ödmjukheten bara.
Just nu försöker jag vara lite rolig. Skriva nåt sånt där humoristiskt som bara jag kan göra. Mixa lite ord till en iskall smoothie som ni slukar i er på ungefär två röda för att i nästa andetag sukta efter mer.
Men det kommer ingenting.
Har en ilska som gnager i mig. Den grundar sig bara i en sak. Jag vill spela hockey. Och får jag inte göra det snart kommer jag dräpa någon,..typ.
Well well, vi får se hur det går med den saken..ligger inte på mitt bord om man säger så.

In other news.
Under helgen fick vårt omklädningsrum sig en riktig make over och blev till tatuerings-studio. Ett shysst inslag i en annars bokstavligt talat grå vardag. Iofs hamnade de flesta tatueringarna någonstans på gråskalan, förutom Suddens då som i dag såg ut som en stor svart klump av målarfärg. Kunde i och för sig ha tolkats som någon sorts modern konst, vad vet jag. Snacket gick dock om att det var olika typer av skuggor som inom två veckors tid skulle förvandlas till något vackert, vi får se hur det går med den saken också.

Ikväll har 75% av fikaligan suttit hemma hos David "alla i västerås är king utom Julle" Lidström. Där bjöds det på chokladbollar, färjan och boston tea party. En trevlig kväll helt enkelt.


Vill också säga att jag gillar min lillebror Albert mycket för att han är lik mig och är nästan lika skön också. Vi brukar ha mycket givande sågningsfester på msn lite då och då. Jag går självklart vinnande ur allihopa. Han brukar choka ihop någonstans vid femte comebacken. Bara att jobba på lil' bro.
En vacker dag kanske jag också kommer lyssna på brutalt värdelös rap utan någon som helst känsla i!

So long fuckers!


Kommentarer
Postat av: Krutov

Kämpa på Gibbs! Första Femman vill se dig på isen.

2008-12-02 @ 15:08:42
Postat av: mellesmo

Heeej :-)

Vet inte riktigt, har inte planerat så långt än.

Händer själv då? Kommer du till Vässan?

2008-12-02 @ 18:09:58
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: Anders

Vi är många som vill se dig spela hockey!

Håll ut!

2008-12-03 @ 12:39:46
Postat av: BIKHJÄRTA

Kämpa på och smäll på!! Vi vill se dig på isen!

2008-12-03 @ 14:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0