Julstäm!

Vill bara att ni ska veta att det är riktigt bra julstäm på Ekehjelmsvägen just nu.
Julradion är på, knäcken står i ugnen, lussebullarna är på jäsning. Vi har åkt pulka också. Lika bra att passa på medans snön ligger kvar på marken. Personligen så nöjde jag mig dock med ett åk, var alldeles för jobbigt att klättra upp för backen kände jag. Det fick räcka så. Spenderade resten av tiden med att snömula alla som minst anade det, mestadels tjejer. Dom är klenast och lättast att försvara sig mot vid eventuella motattacker. Rutin.

Julen är en bra högtid. Man har det allmänt trevligt med vänner och sådär..det uppskattar jag.
Hoppas alla har en bra torsdagskväll.

Imorgon väntar lussefika i skolan kl 08.00.
Sen isvärmning 10.30. Typ hundra timmar buss ner till Oskarshamn. Förhoppningsvis en snabb match, sen hemresa.

Take care everyone =)

// Gibber

Kommentarer
Postat av: Peppe

Knäcken i ugnen?

2008-12-11 @ 22:42:43
Postat av: j

Gibban. Du är en fjolla. Jag har en bra kväll. God jul. Yes.

2008-12-11 @ 23:09:25
Postat av: Mary

Dock fick en av tjejerna in en klockren mulning på dig unge herrn. Jag är stolt.

2008-12-12 @ 10:05:53
Postat av: vanessa

vadå knäcken i ugnen?

2008-12-12 @ 14:59:55
URL: http://blogg.aftonbladet.se/22280/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0