Ledighet

Jag känner glädje, jag känner lättnad.
Just varit nere på julavslutningen i skolan. En mycket halvdan sådan.

En intressant vecka såhär långt, minst sagt. Började skit med att jag var 13e forward på träningarna, igen. Påminde mig själv otaliga gånger att inte tappa tron på mig själv. Så blev det onsdag och match. En trött match.
Borås va dåliga, vi gick ner i deras tempo. Sen fick jag chansen. Gjorde två byten i andra perioden. Tyckte mig höra lite applåder då jag entrade isen för första gången. Kan ha varit inbillning, kan ha varit någon på läktaren som sa ett roligt skämt, men jag ville ändå tro att dom var riktade åt mig. Det var i alla fall hur kul som helst att få spela lite.
Vart dödstrött och fick mjölksyra direkt. Brukar lätt bli så när man kommer in kall.
Hur som helst..det var kul. Tror det blev 7 byten eller något totalt. Kan låta fjantigt men jag vill bara tacka för de stöttande komplimanger jag får, här på bloggen och ute på stan. Det värmer verkligen =)
 Nu är det stora målet att få spela mot Västerås borta den 27e. Den roligaste matchen i år för egen del. Gamla klubben, mitt hem under två fina år och mycket kändisar på läktaren. Sen är VIK ett lag med lite griniga spelare så har vi tur kan det nog bli en hel del känslor i matchen ;)
Bästa av allt är att halva Karlskoga ska dit som det verkar. Kan bli grymt bra drag. Där har Biksupport jobbat på bra.

Nu väntar en tuff träning idag igen. Först fys sedan is. Efter det har vi julfest med middag och grejjer.
Sen imorgon drar jag, Lidde och Peppe österut. Fem dagars ledighet är det mesta vi har under året och ska bli grymt skönt. Ladda batterierna en sväng helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: HT

Applåderna var riktade åt dig. Det var riktigt kul att se dig spela igen =)

2008-12-19 @ 14:22:04
Postat av: Anonym

2008-12-19 @ 16:18:41
Postat av: Bjärven

Publiken ÄLSKAR ju o se dig o Mange s lira!! Se till o ladda ur ikväll på julfesten o se till o inte låna ut nycklarna... Kommer o stödjer er i Rocklunda, längtar redan. Ha en jävligt skööön jul!

2008-12-19 @ 16:22:27
Postat av: Sebban

Applåderna var äkta,och till dig !, haha de var kul att se dig på isen igen.

Hoppas få se dig mer ;)

lycka till mot VIK :D

2008-12-19 @ 17:06:49
Postat av: BIKlover

Alla till Västerås! Nu ska vi rocka sönder gamla Rocklunda! VI ÄR B I K!

2008-12-19 @ 17:15:18
Postat av: weei

Hoppas du får en grymt bra fredag!

2008-12-19 @ 17:21:54
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: undrar

hur kändes de att bli utslängd från statt igår? ;)

2008-12-20 @ 12:32:14
Postat av: Gibban

Ingen aning faktiskt. Men jag tror anledningen till att jag blev "utslängd" var att stället stängde för kvällen. Bra drag för övrigt. Arvingarna va king!

2008-12-20 @ 16:23:07
URL: http://gibban.blogg.se/
Postat av: undrar

haha jadå =) tror inte du direkt bråkade lr något sådant =) ha en bra jul nu gibbs

2008-12-21 @ 15:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0