Deg-vm

Ligger för närvarande i Emil "the luff" Herlufséns snorsköna skinnsoffa på Ekehjelmsvägen 13. Idag har vi försökt att slå världsrekord i degning. Det innebär i stora drag att man gör så lite som möjligt fastän det ändå räknas som att man gör någonting. I dagens rekordförsök tittade vi på mycket vintersport på dumburken. Startade upp friskt med ishockey för att sen gå vidare med den eminenta sporten skidskytte innan vi till slut rundade av med ännu en hockeymatch. Utan att veta exakt så tror jag att vi inte riktigt nådde världsrekordet men vi gjorde ändå en riktigt bra degdag av den här söndagen.
Under våra många timmar i sofforna här i vardagsrummet kom det upp några åsikter och frågor. Dom tänkte jag dela med mig av.

Vi tycker att David "bob marley" Fjäll på Svt har gjort ett riktigt bra jobb som ankare under LG Hockey Games. Han stod upp bra i Marie Lehmans frånvaro och växte med uppgiften för var dag som gick. Idag klarade han sig nästan helt utan felsägningar och pinsamma tystnader och kläckte ur sig nästintill sköna kommentarer i direktsändning.

++++ till David

Vi är båda dyngless på idioten Chris Härenstam. Säkert en helylle kille men han är svinkass som kommentator.

Vi undrar varför tjejer i karlskoga sover med ytterkläderna på? De verkar obekvämt..

---------

Nu ska vi förfriska oss med ett glas oboy. Hej mä er!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ledsen men jag kan inte hjälp er med eran fundering "varför sover tjejer med ytterkläder"
De borde bli varmt ialla fall.

Roligt att läsa din blogg.
Du skriver bra.

2008-02-10 @ 19:22:06
Postat av: antongustafsson

ja, även jag deltog under dagens deg-vm dock utan större lycka. Reste nämligen i ca 15 minuter vilket jag ansåg var aldelles för mycket. Diskade därmed mig själv och här sitter man nu med skam i kroppen.
Kul läsning! hade fint

2008-02-10 @ 21:00:27
URL: http://antongustafsson.blogg.se
Postat av: evee ;P

haha, jadu bra fråga.. har ni kommit fram till något svar? ;P

2008-02-10 @ 23:33:58
Postat av: ninja

du kan ju bara gissa var svt-david kommer ifrån?;)

2008-02-12 @ 22:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0