frågor och svar

har fått lite goa kommentarer på sistone. Vore ohövligt av mig att inte besvara dem..

"J18 gibban" undrade om jag ska spela j18 på torsdag. Svaret är nej. Vi har match med a-laget både onsdag och fredag så det blir att vila från match på torsdagen.

"superflY" gav mig många snälla ord som värmde. Alltid kul när folk uppskattar ens skrivande. Att man kan visa att vi hockeyspelare kan mer än bara snusa och hänga slagskott i klykan liksom. Tack för det superflY..och nej, jag har inte gått ut gymnasiet. Men egentligen, vad lär man sig i skolan egentligen? inte mycket fan.. kolla tv och läsa böcker däremot. Där lär man sig saker. Att ha en mor som varit lärare i både svenska och engelska kan nog ha hjälpt mig lite på vägen också, haha. Tack kära Mamma! =)

"ninja" - jag gissar på att svt-david kommer från Sigtuna?

"Dany" - en dark horse är någon som blivit nominerad till något fastän det var ganska oväntat. Utan att tidigare har varit diskuterad eller med i "snacket" över huvudtaget.

"Robin Lindva" undrar om jag har något match kvar i sthlm. Och svaret är ja, det har jag. Mot Hammarby på hovet imorgon onsdag kl 19.00. Kan nog vara så att jag bytt msn också, var rätt längesen men ändå..du har alltid varit rätt seg så jag förstår om du inte hängt med i svängarna ;)


----------

Sådär då. Nu har jag besvarat lite "läsarmejl" så att säga.
Match imorrn mot bajen. Ska bli gött att komma igång igen efter det veckolånga uppehållet. Kan bli tufft imorrn. Keys to the game blir nog att köra på som vanligt och inte underskatta motståndet. Jag har ingen koll på dem alls, och jag kunde inte bry mig mindre. Säger som dr Saul L. Miller sa till mig..
Hockey comes down to one thing, "Who wants it more?" 

image75

Kommentarer
Postat av: Pedersen

Härlig frilla !

2008-02-12 @ 23:27:59
Postat av: lorentzon

kör hårt

2008-02-13 @ 10:04:31
Postat av: bongo

ingen match här uppöver mot sundsvall snart? skulle va roligt att gå och kolla då :)

2008-02-13 @ 19:50:17
Postat av: hockeygrab

synd att du inte kunde va med mot örebro, men du e väl med på söndag och spöar grums?=)

2008-02-13 @ 23:03:37
Postat av: Robin Lindva

Jag hade tyvärr macth själv igår så kunde inte komma och kolla =/, och seg är jag pga alla ni utespelare som inte kan sikta och sjuter mig i huvet hela tiden :D

2008-02-14 @ 16:11:57
Postat av: frågan

om ngn elitserie klubb hör för sig om du vill komma med regelbunden speltid, sticker du då ?

2008-02-14 @ 17:29:19
Postat av: gibban

bongo: vi möter sundsvall borta i sista omgången, den 5e mars. Väl mött där!

hockeygrab: inte klart om grums på söndag. kan nog bli så.

frågan: Njae, tveksamt..i elitserien får man ju bara matchstraff och avstängning om man tacklar folk hårt. pinsamt tycker jag. men det är klart, hör ett elitserielag av sig så ska jag göra ett försök.

2008-02-14 @ 18:10:44
URL: http://gibban.blogg.se
Postat av: Pelle

Tycker det var synd att du inte fick lira JVM, hade gärna sett dej i en checking line och kanske framför mål i pp, men Mårts är väl kanske inte den som värdesätter fysik om man säger så, personligen fattar jag inte hur man kan ta ut enbart snabba tekniker till en fjärdelina såsom Mårts gjorde, det hade de aldrig gjort i Canada/USA där de kan sånt här med rollspelare... Lycka till i Bofors, de har ju utvecklat flera spelare till elitserien/landslaget de senaste åren och då kan säkert bli nästa om du fortsätter att träna hårt & spela ditt spel & utvecklas.

2008-02-14 @ 23:35:28
Postat av: bongo

fint då blir det nog att åka och kolla på den gibban! :)

2008-02-15 @ 15:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0