Ny dag

Tufft igår med förlusten mot vik. Vi gjorde ändå en bra match och nu är det bara att blicka framåt. Växjö hemma på fredag. Då är det tre poäng som gäller.
Var skitskoj att spela i gamla Rocklunda igår. Kände att jag hade mycket stöd på läktarna. Snackade lite skit med bulan på planen. Var svårt att hålla sig för skratt där.
Råkade tackla Axelsson lite olyckligt i ryggen. Det såg nog värre ut än vad det var. Han vände sig om och hukade sig medan jag bromsade in så det blev mest att jag la mig på hans rygg. Men men..sånt som händer. Han var okej efteråt.


Nu ska jag träffa luffen nere på gymmet. Hare gött. Hejj!

Kommentarer
Postat av: Läktarn

Vore kul att någongång få reda på va det snackas om nere på isen, när man står på läktarn så ser man bara käften gå men omöjligt o tyda va ni säger.

Hur gick snacket igår med Vikspelarna ? va sägs ?

2008-02-21 @ 16:24:07
Postat av: bongo

Glöm inte bort att matchen på fredag sänds på Tv4Sport! Ett måste att se om man följer bloggen ju! :)

2008-02-21 @ 16:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0