Photogenic

Onsdag förmiddag. Sov jäkligt gott i natt. Ett bra tecken.
Ikväll möter vi VIK borta. Viktig match för båda lagen. Men vi ska bara köra..bobcatstyle! Räknar med att alla är på tårna idag. Borde inte vara nå snack. Tredjekedjan, dvs den jag befinner mig i har som vanligt varit sådär lagom dåliga på de första träningarna. Vi brukar alltid försöka starta veckan lite segt med dåliga träningar för att sedan från och med onsdagen och framåt dominera.
Nästan varje dag tävlar också blått mot rött på träningarna. Vi i rött har inte vunnit på väldigt länge nu. Det är självklart inte tredjekedjans fel utan de andra röda med Mikael "Daggen" Eriksson i spetsen som måste ta sig i kragen.

Har löst problemet med min adress nu också. En tredje och för mig helt okänd gata kom in i bilden. Den ligger på nåt sätt bakom husen här och ser mest ut som en sketen infart. Men ack så fel jag hade. Den spelar visst en viktig roll i mitt liv från och med nu då den stolsterar med att vara officiell adress för brev och besök till Viktor Sjödin.
Robsahmsvägen heter den föresten =)

Igår var tidningen och pratade med mig inför dagens match. Fick ställa upp på några modellbilder också. Men som den mediatränade kille jag är gick allting galant. Tror dessutom att bilderna skulle kunna ta mig rätt så långt inom modellbranschen. Kanske något att satsa på vid ett senare tillfälle.

Här är länken till artikeln: http://www.karlskoga-kuriren.se/artikel.asp?intId=94629

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte nog med det, artikeln publicerades även i dagens Nerikes Allehanda! Inte så illa pinkat!

2008-02-20 @ 11:20:26
Postat av: Fia

Oj ser att du o jag bor grannar =)

2008-02-20 @ 13:12:15
Postat av: gabbe

Du lär ju träna på grillor , såg lite segt ut

2008-02-20 @ 21:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0