tidsmaskinen

idag mina vänner har jag gjort något jag inte gjort på väldigt lång tid kändes det som. Jag spelade bj-match. Nu tänker ni kanske, vad är de för pajas som lirar som överårig i bj-serien?!? Men ska jag be att få tala om att han heter Viktor Sjödin och ställer alltid upp när plikten kallar.
Därför väckte jag mig i ottan (10.00) och kravlade mig ner mot Nobelhallen. Väl där mötte jag upp med mina nya lagkamrater och gjorde mig redo för ett möte med förstaplacerade M(H)ora IK.
Anledningen till att bj-laget utnyttjar mina tjänster är den att dom är på väg att åka ur elit och det är inte bra för klubbens ishockeygymnasie och rykte på juniorsidan.
Anyhow. Vi gjorde en riktigt stark insats hela laget och vann med 4-2. Alla kämpade som för varandra och jag är riktigt stolt över grabbarna. Jag skrällde och gjorde 1 mål och 2 ass och var inne på alla mål i matchen. Blev chockad över hur mycket ajg fick spela också. Var säkert där ute i 30 minuter idag då vi bara hade tre kedjor och jag matchades stenhårt. Men det var bara att tacka och ta emot, alltid kul att lira hockey liksom. Var på isen nonstop sista 4 minuterna också, fi fan. Kan vara de jobbigaste jag gjort på en ishockeyrink.

Fick en obehaglig överasskning efter matchen. Blev akut magsjuk och har legat däckad här hemma sen fem i eftermiddags. Vaknade upp nyss och mår fortafarande inge vidare. Fattar noll jag, brukar ju aldrig vara sjuk..
Nu ska jag kura ner mig i soffan och ladda för super bowl.

Hej me er

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävligt kul att du fick göra lite poäng och spela mycket! :) krya på dig nu, jag ska också försöka se på superbowl.

2008-02-03 @ 23:33:10
Postat av: hipcheken ;)

bra match gibban :D

2008-02-04 @ 00:03:59
Postat av: böbcats

tjena kungen =) hoppas du mår bättre nu, hoppas du ställer upp på en match till på söndag;) skulle behöva lite förstärkning mot serie 2:an valbo:p

2008-02-04 @ 19:25:30
Postat av: Pedersen

Med det är riktigt gött att du ställer upp, och gött att du gjorde en sån match, krya på dig

2008-02-04 @ 21:14:21
Postat av: haag

Bra super bowl match va fina passnigar manning gjorde

saknardig i VIK:/

2008-02-06 @ 16:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0