tiny issue

jag har ett ganska ovanligt problem. jag vet inte vart jag bor..
jo, klart jag vet att jag bor i karlskoga och i området karls-åby. Jag vet till och med att jag är norr om centrum och har statiol-macken i syd-östlig riktning. Problemet är det att jag vet inte vad min adress är. Jag har varit bombsäker på att det är carls-åbyvägen 1a jag bor på. Det säger jag för att det är den gata som tydligt syns precis utanför min balkong när jag står där och myser i solen på mornarna. Men på sistone har jag blivit väldigt osäker eftersom siffrorna på de andra husen innanför inte alls stämmer in i mönstret. Det här har gjort att jag numera likaväl kan bo på ekehjelmsvägen som ringlar sig in här vid husen från den andra större gatan. Det ställer till väldiga bekymmer då jag skrivit upp mitt bredband och mobilen på den först nämnda adressen och inte alls på nån väg vid namn ekehjelm. Har hört mig för bland bekanta och det råder delade meningar om saken. Jag måste gå till botten med det här innan fler problem uppstår..
någon som vet vart man på ett enkelt sätt kan få reda på sin adress? har testat hitta.se och eniro men där finns jag inte med i registret..

Kommentarer
Postat av: Robin Lindva

knacka på grannen! :D

2008-02-15 @ 14:20:20
Postat av: the luff

haha inga grannar har han :D

2008-02-15 @ 14:27:08
URL: http://luffens.blogg.se
Postat av: Anonym

fråga klubben vad det står på kontraktet?

2008-02-15 @ 15:00:31
Postat av: mankan

det står på dina räkningar vilken adress du bor på.. ;)

2008-02-15 @ 21:35:32
Postat av: Jobo

Du finns skriven på adressen Nysätra Hammarby 21

2008-02-16 @ 08:16:09
Postat av: Linda

Kolla på räkningarna, pucko! Du är verkligen blond under allt ditt hår..

2008-02-16 @ 19:30:18
URL: http://danielinda.blogg.se
Postat av: bik4ever

Undrar om du löst det här problemet ?

2008-02-19 @ 20:56:47
Postat av: Fia

Verkar som vi bor grannar =)

2008-02-20 @ 11:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0