Så jävla nära..

..att Sverige tog hem Jvm-guldet idag. Så som det såg ut i tredje perioden förtjänade dom verkligen att vinna. Helvetes jävlar att Kanada alltid ska dra längsta strået.
Jonte gjorde mål också. Hur kul som helst. Hade ett röstmeddelande på mobilen från honom idag när jag kom ut från matchen. Det gjorde mig väldigt glad måste jag säga. Saknar honom mycket, i sommar ska vi ha skoj igen. Min allraste favorit målis Enroth gav mig också en varm hälsning där i meddelandet. Det är en kille som man bara måste gilla. Vi har haft våra djupa snack genom åren, något jag är honom evigt tacksam för.
Vill bara säga grattis ändå till hela laget för en grymt bra genomförd turnerning. Även fast det svider att säga det så hade det nog inte gått mycket annorlunda med mig i laget.. Ja förutom att jag hade hängt en där i sudden såklart ;)


Kommentarer
Postat av: Västerås

hehe du skulle lätt behövts i början av matchen =) Sätta lite fart på grabbarna. Men det var en riktigt bra turnering. Kul att se!

2008-01-06 @ 14:18:03
Postat av: Viktoria

DÅ hade du o Larsson blitt matchvinnare tillsammans, vilken lycka för mig. ;D

2008-01-06 @ 21:04:09
URL: http://utanintresse.blogspot.com
Postat av: Anton Jernberg

Aa hade du varit med hade kanadensarn inte vågat gå in på mål när han satte dit den i sudden :)

2008-01-07 @ 15:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0