Dagens dumstrut

Fan, gjorde just ett riktigt rookie-misstag. Skulle just till å göra mig en smarrig kaviarmacka när telefonen ringde. Per automatik spritsade jag på ett fint lager kalles randiga på knäckemackan och la ner den i vad jag trodde var en bra position. Sedan sviker minnet en aning men jag måste gått runt ett varv i lägenheten för att sen återkomma till smörgåsen och se att den gapar tom utan kaviar. Utan närmare eftertanke spritsar jag på ännu ett lager kaviar och avslutar samtalet. När jag sedan ska ta upp mitt färdiga mellanmål upptäcker jag till min förvåning att det är riktigt jävla kladdigt av någon rosa-vit sörja på matbordet. Tydligen hade jag varit så lost i mitt telefonsamtal att jag lagt mackan upp och ner på bordet och sen haft på kaviar igen...
Ska kanske inte försöka mig på att göra två så komplicerade saker samtidigt i framtiden...


Kommentarer
Postat av: Sillen

Haha , för skön ;D

2008-07-02 @ 21:29:23
Postat av: luffen

HAHA jag är inte förvånad så som du beter dig när du nu ska göra 2saker samtidigt... det går aldri! :P

2008-07-02 @ 22:04:51
URL: http://luffens.blogg.se/
Postat av: vanessa

Hahahahahahahhahaha.....

2008-07-02 @ 22:41:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/22280/
Postat av: Sofia

De är ju känt att killar inte kan göra 2 saker samtidigt =P

2008-07-03 @ 15:46:01
Postat av: Karin

Haha

Ja men du e ju kille då kan det bli lite körigt ibland...asg

Ha d fint =)

2008-07-03 @ 21:10:27
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Rompa

tjenare snubben,



Kul att lasa, tyvarr sa har jag inte aao pga utlandsvistelese men kul at lasa om en spelare fran laget i mitt hjarta, keep on going strong. cheers Rompa (gammal KGA bo)

2008-07-05 @ 17:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0