Get rich or die tryin'

Dagen har just börjat. Snoozar big time här i min bastuliknande lya. Trots att täcket låg på golvet hela natten och fönstret stod uppe så vaknade jag upp i en obehaglig pöl av svett, kändes sådär. Drömde om en snygg blond brud också som jag kände igen. Kunde dock inte placera henne, tål att grubblas på det där..

Har jobbat klart ute på Ceveds nu för ett tag. Ska vara ledare på den lokala hockeyskolan under veckan sen är det bara hockey som gäller i två veckor före skolstarten. Officiella ispremiären närmar sig med stormsteg och det ser jag verkligen fram emot. Har gått från One90 skridskor till XXXX nu så jag räknar med att det ska göra mig lite snabbare. Och alla vet ju att det hänger på utrustningen så nu när jag har "the fastest skate on the planet" finns det inte längre några undanflykter.

Såg på filmen om 50 cent igår. Sett den förut men blir alltid inspirerad av såna där storys. Man vill liksom bara bli en "gangster-rapper", köpa en fet outfit och gå ut på stan and a blast a nigga or two.

Ska möta Peppe om 20 mins så jag lär käka min gröt nu.


        I'm outieee  // Peace


Kommentarer
Postat av: trex

Jansson!

2008-07-28 @ 21:52:45
URL: http://trex.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag hittade en gammal goding. Viktor jagar en kumla spelare som har haft av viktors klubba



http://youtube.com/watch?v=k5GzJjnDdeE

2008-07-29 @ 23:34:53
Postat av: Swedish House Maffia

Nu köör vi!

2008-08-01 @ 19:03:07
Postat av: Matilda

Hahaha! "Blast a nigga or two!"

2008-08-02 @ 12:09:10
URL: http://runeskjold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0