Tacklingsskola

Tydligen har ett bortglömt tv-reportage ramlat upp på youtube utan min vetskap. En del har frågat vad detta är för något, det ska jag förklara för er. Det var nämligen så att PDX49, som har en sorts nyhetsmorgon varje förmiddag, kom för att göra ett reportage inför vår match den helgen. Två (jävligt sexiga) reporterbrudar kom till vår arena för att göra den här grejen. Mediatränade som vi är så var det ganska naturligt att jag och min kompanjon Gabes, som ni hört mycket om, var de som blev utvalda till att lära brudarna hur man lirar hockey.
Jag fick till uppgift att först visa hur man tacklar och sedermera hur man skjuter. Här ser ni del 1, dvs tacklingskolan. Del 3 med skotten tror jag itne finns uppe men hittar någon den så får ni hojta till.
Just det. Kanske ska tillägga att jag fått kritik för att mina byxor är aningen för små. Orsaken till detta är oklar men de närmaste förklarningarna jag kan komma på är att A), Jag har varit ivrig att byta om och råkat dra upp dem för högt. B), jag har tagit fel byxor, eller C) precis som kameran kan göra folk tjockare så har den i det här fallet fått gett er illusionen av att mina byxor sitter högre upp än de egentligen gör.

Och vad vet jag, kanske kan ni lära er någonting om varför man tacklar också =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0