"The way you make me feel"

Grymt skön känsla. Alla fystester klara nu.
Grejjade 12 minuter på cooper. Med marginal dessutom. Vinglade in på sköna 11.27, hela 33 sekunders förbättring från senast.
Idag hade vi snabbhet och spänst-tester. Vet inte om såna resultat säger något för er direkt. Om inte annat så har jag resultaten här om jag vill se över dom i framtiden...

Harres: 10.55 sek
30 meter: 4.14 sek
Vertikalhopp: 42,6cm
150m idioten: 34,4



Jobbar hela långa dagen imorgon. Skorea ute hos oss på Team Sportia, kom och kika lite vetja. När ni väl är igång och shoppar så får ni gärna fördriva min tid en smula också. Det är välkommet =)

Dubbelkalas i helgen. Först fyller Cribbe 30 imorgon sen bjuder Bylle på grillat hemma hos sig på lördagen. Ska bli skoj.
Riktigt skön känsla i omklädningsrummet redan. Rena juniorlaget nästan. Blir ju inte sämre av att gubbligan är de som flamsar runt mest där nere heller. Nu längar man bara efter att gå på is...


Take care everyone.

ps. Har varit hos Lidas och sett på Michael Jackson-klipp på youtube hela kvällen. Den killen är verkligen kung. Där av rubriken dessutom.. när han sjunger den låten med Britney på MTV awards, där hade man inte tackat nej alltså.

God natt med er

                                                           // Sjödinho

Kommentarer
Postat av: Anonym

körde ni inte benböj?

2008-07-25 @ 11:43:15
Postat av: bongo

man kanske ska ta sig an den här sysselsättningen i USA: http://sports.espn.go.com/minorlbb/news/story?id=3505522 skulle väl vara lite halvintressant :P

2008-07-26 @ 05:18:15
Postat av: zwubb

Du verkar vara en rolig snubbe. Kollat din blogg i några månader o även sett dig springandes på stan (löptränat ska tilläggas) o en sväng på yeam sportia såg jag en skymt av ett mega stort hår :)

Undrar hur du ska lyckas trycka en hjälm över den frillan :) kanske inte behöver en hjälm?

Då ja såg dig löpträna så blev jag imponerad av drivet i steget och att du verkade så hoppas grov! Bli inte för nöjd nu bara, blev besviken på dina vertikal hopp och 30 meters resultat. Med dem benen ska du ner under 3.70 och ha kräm för minst 60 i vertikalen. Så se till o kör lite explosivitet så jag får njuta av din frejdiga spelstil under säsongen. Fler killar med din inställning o bobcats kan gå riktigt långt i år! Kan även tillägga via insides från björklöven att de var helt knäckta o förbannade på dig efter förra säsongens matcher :) Så ska de tas! Kör hårt!

2008-07-26 @ 23:11:55
Postat av: beundraren bob

Den som uppfann 150meters idioten borde få en smocka!

2008-07-27 @ 16:10:15
Postat av: Klf

Hur är alkohol policyn i Bofors? Kommer man se er lika mycket på Borggårn framöver när matchandet drar i gång?Dock så ni kanske nyktra när ni är där.

2008-07-28 @ 23:40:55
Postat av: Gibban

Haha, de tror jag tyvärr inte att man kommer göra. Vi har matcher och träningar mest hela tiden så det blir inte mycket tid över till sånt.. Jag vet inte om det finns någon exakt policy men när jag spelade i Portland hade vi utgångsförbud efter 22.00 och match fredag, lördag, söndag. Så det blev fest typ 3 gånger per säsong. Rätt trist faktiskt. Man måste tillåtas att leva ibland också =) men vi får helt enkelt ställa till med folkfest nere i Nobel istället. Väl mött!

2008-07-29 @ 19:48:05
URL: http://gibban.blogg.se/
Postat av: Sparven

Jag undrar om beundraren bobs far inte skulle kunna börja blogga, tror att det skulle göra succé

2008-07-29 @ 23:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0