Lil' bro in town

Dags att plita ner ett par rader igen..
Det var just söndag. En ledig dag. Viktigt med en sådan ibland också.
Lillebror Albert var här i helgen. Väldigt trevligt att han hade vägarna förbi. Resten av mina vänner ute i landet får gärna fortsätta på den inslagna vägen och svänga förbi ni med =)
Igår kväll satt vi här hemma i varsin kamouflagefärgad brassestol och tittade på avsnitt från andra säsongen av Joey. Var kanske hur skönt som helst. Dels för att det är allt för få som delar min smak när det kommer till såna här grejer, och dels för att Joey är topp 3 av världens skönaste serier och en man man måste beundra.
Fyra toasters av fem möjliga



En riktigt het bild från när brorsan var hos mig i Västerås under våren 2005.  

-------------------

Har känt mig lite ensam senaste veckan. Mina nära och kära har en efter en övergett staden och lämnat mig här i alla min ensamhet.
Luffen drog till Leksand.
Peppe ner till Karlskrona
Soffan är i Italien.
Salle nere i Kroatien.

Apropå Salle. Pratade med honom i telefon här nyss. Han och McEnroe hade tydligen satt något sorts världsrekord i festande och har inte varit nyktra på 17 dagar. Jag påpekade att han nu officiellt är en alkolist men det var inget han höll med om. Vi konstaterade även att levern kan ha fått sig en liten omgång och att ett läkarbesök är att rekommendera för att faställa den fysiska statusen efter en sån här törstsläckarresa.

Tydligen är det Skumparty på statt på onsdag. Senast jag var på en skum fest (hihi) var första året i Västerås när det var jordens drag på Zebra. Jag och Daniel Ponce skulle promt stå rakt under skummaskinen när det satte igång och tyckte de var hur kul som helst, i två minuter ungefär. Efter det tappade vi kontrollen på skummet och paniken kom smygandes. Man svalde ungefär 18 liter och gick mest runt och spydde diskmedel resten av kvällen. Minns också att det var svinkallt att gå hem i dyngsura kläder och att jag somnade på Arons sovrumsgolv med en mp3 i pannan.
Västerås = Good times :)

-------------

Nu ska jag slagga gethuve ett tag som Linkan brukar säga. 


                  // Check yourself before you wreck yourself


Kommentarer
Postat av: beundraren bob

hejsan. skulle jag inte vara en hårt arbetande person med ansträngd ekonomi så skulle jag svänga förbi karlskoga på studs. Men just nu rullar pengarna ifrån mig som om de vore brudar. Arlanda parkeringen kom som en örfil ifrån klar himmel. men vinden vänder! jesus återuppstod!

en dag kommer och då jävlar ska jag dyka upp!

2008-07-07 @ 22:11:50
Postat av: patrik

vilken stolle du är bob

2008-07-14 @ 21:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0