Hemma igen

Blev lite hastigt där förra helgen. Hann inte skriva om min midsommar eller vad jag skulle ha för mig i veckan. Men nu föreföll det sig så att jag hoppade direkt in i Gynges bil och styrde kosan mot norska gränsen. Där har han och jag varit coacher på en Scoring Clinic hela veckan. En massa norska guttar som skulle lära sig att göra mål. Och vem är det självklara valet som instruktör när man vill lära ut målgörar-konsten till grannlandets unga talanger? Jo, jag såklart. Haha.

Nej men skämt å sido. Det gick riktigt bra och var riktigt skoj. Lite rörigt i början när vi kom dit men allt löste sig fint.
Nu ska jag sätta mig på en buss hem till Enköping. Min kära mor fyller år och det vankas partaj i helgen. Skriver ett bra jävla inlägg här snart så ni får nåt att läsa. Verkar som ni gillar det trots allt ;)

Until then, Live well!

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack de samma.

Kul o garva litte =)

Hoppas ni hade skoj.

Ha d gott!

2008-06-27 @ 23:30:30
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Robban

Jag tror det var första gången du använde dig av ett "haha" i ett inlägg, annars brukar det vara så ironiskt att du itne behöver skriva att du ens skämtar för man garvar ändå. =) Enligt säkra källor så är en norsk klubb ute efter dig ...

2008-06-29 @ 12:36:17
Postat av: Gibban

Robban: Vilken klubb är det och hur mycket betalar dom? =P

2008-06-29 @ 17:50:21
URL: http://gibban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0