En sluten cirkel

Imorrn är det syskonträff i Gävle för alla Gibbs-are där ute. Tyvärr kan jag inte deltaga. Måste träna ni vet.
Till något helt annat. Jag har kommit på att allting är en sluten cirkel. Se här till exempel:

Ett av mina syskon är min broder Albert. Och då kommer jag att tänka på bandet broder daniel. Dom har en låt som heter Superstar. Hamburgerkedjan Sibylla i karlskoga har en riktigt god burgare även den med namnet superstar. Apropå hamburgerkedjor så öppnar Max dörrarna för första här i stan i nästa vecka. Nåt annat som öppnar dörrarna för första gången i staden är festivalen "Putte i Parken". Och vem spelar där om inte Håkan Hellström. Minns jag nu inte fel så var samme Håkan med och bildade bandet broder daniel. Fortare än man han säga marängschwisss, så var cirkeln sluten!

----------------
Tänkte vara en god förebild nu och svara på lite kommentarer från det föregående inlägget:

Larssa undrar varför min lysande fotbollskarriär är över. Det är så jag att blev tillsagd av boforsledningen att inte spela nå mer fotboll. Det står inget i mitt kontrakt om att jag inte får göra det men jag respekterar beslutet och får därmed begrava drömmen om att göra en "Tumba" - dvs göra landskamper både i hockey och fotbollslandslaget.

Signaturen "vanessa" är förvirrad angående min ålder och skolgång. Ska räta ut dina frågetecken Vanessa. Jag är 88a, dvs 20 år gammal. Men flyttade efter andra året på Västerås hockeygymnasium till usa och kunde därför inte fullfölja mina studier. Efter två år där återvände jag hem och lika hastigt som jag lämnat skolgången fick jag börja plugga igen. Började 2:an igen på handelsprogrammet men tog endast ett fåtal kurser som jag inte gjort i Västerås redan. Ska däfrö gå sista året i höst nu och förhoppningvis få en sån där fin och rofylld student som mina jämngamla vänner hade två år tidigare. Bättre sent än aldrig, var det någon schysst snubbe som sa en gång.

Mimmi - Jag säger magiskt hur mycket jag vill. Vare sig du vill eller inte ;) Alexander Hult for president, woho!

Hannes - Låten du tänker på är "Danzig - Mother". Riktigt skön låt som vi hade när vi åkte in på uppvärmingen i Portland.

Peo O - Du har bra koll och det stämde ju ungefär..fast inte riktigt. Men ändå..aa, du förstår va jag menar.

Bongo - min trogne supporter. Håll järnkoll på Snöret i vinter! Visa honom gärna även stadens uteliv. Kan tänka mig att han vill ut å känna pulsen på metropolen Sundsvall illa kvickt. And if u see him, tell him i said hi =)

-----------------

Fick en lysande idé i duschen igår. Jag måste börja göra film igen. Tyvärr har jag ingen mjukvara eller bra kamera till detta. Lika synd är det också att jag inte har råd att köpa något av sakerna för tillfället. Men en vacker dag när jag är tillräckligt rik så lovar jag det ska hagla in hemmagjorda blockbusters här på bloggen, dock utan inspiration av den långhårige liraren i ett icke nämnt blåvitt lag ca 25 norrut.

-----------

Ska ringa Peppe nu, bra match på tv ikväll. Ha en bra fredag =)




Ronaldinho?


Kommentarer
Postat av: bongo

Måste vara Ronaldinho(precis som underrubriken säger) som är i sverige på träningsläger det där! ;) Klart jag ska hålla koll på Dennis åt dig, men jag tror nog han hittar ut med Erik Moe, Sebastian Erixon, Erik Andersson och dem andra som är i vår ålder i Timrå's lag :)

2008-06-14 @ 00:12:22
Postat av: Peo O

cirkeln började faktiskt med albert och inte broder daniel

2008-06-14 @ 13:59:46
Postat av: albert

Med lite finess och tankekraft kan du nog avsluta cirkeln på egen hand Peo O, i och med BRODER daniel så är vi tillbaka till mig igen, Lillebror Albert.

2008-06-14 @ 14:37:50
Postat av: Gibban

Peo O: jag börjar min cirkel vart jag vill! så de så

2008-06-14 @ 16:03:37
URL: http://gibban.blogg.se/
Postat av: vanessa

Ah, då börjar det klarna för mig! Jag gick i veckan just ut handelsprgogrammet. Eller det hette så fint som "entreprenörsprogrammet" men det är ju samma grund liksom. :)

2008-06-15 @ 00:49:54
URL: http://blogg.aftonbladet.se/22280/
Postat av: bongo

Gibban vet inte om du ser mail adresserna till folk som skriver kommentarer till dig men om du ser min så lägg till den på msn så kan du få rapporter där :)

2008-06-15 @ 15:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0