onsdag

inlägget från igår fick ett varierat mottagande. lite överaskande för mig till en början men sen när jag tänkte efter så kom jag fram till att de inte var så konstigt. there's always two ways to look at things. oavsett vad man säger kommer inte alla att hålla med. något jag får vänja mig vid. kan säga såhär bara:

jag vet inte allt om målsättningar och inställningar..jag är bara en spelare liksom. mina tankar är precis som det låter, bara mina tankar. så länge ingen "antar","misstänker" eller drar några egna felaktiga slutsatser av det jag skriver så är det bara att tycka på i kommentarsfältet =) nog ska vi alltid kunna hitta något att gnälla på. jag kan starta upp med ett gnäll från min vardag: idag började det regna när jag var ute och cyklade. förbannade himmel att öppna sig precis när jag är ute på äventyr tänkte jag då. skärpning! mina byxor blev blöta så jag hängde dem på tork när jag kom hem.
haha, ja så kan det låta om man inte har något riktigt bekymmer i livet. god natt med er.


// vik


Kommentarer
Postat av: Språkpolisen

Var är de stora bokstäverna i inledningen av meningarna? Jag vill minnas att du är noggrann med det svenska språket :P

2008-03-13 @ 01:14:28
Postat av: Sluggo

Det är alltid bra att få veta en spelares tankar, jag antar att du har 2 årskontrakt eftersom du talar om hur du tänker och vad du anser om Bik,s supporters. Karlskoga är lite speciellt ska du veta, om du gör något bra så glöms du aldrig, du blir en legend men om du gör något dåligt så glöms du heller aldrig utan får äta det resten av ditt liv. Jag antar att du försvinner om du får ett ES-anbud meen om du ska få det så måste du också prestera, det räcker inte att glida runt och kamma sig på isen.
Du kommer inte att bli en publikmagnet om jag så säger

2008-03-13 @ 07:46:54
Postat av: steve

Du gör allt utom att kamma dig.
Tror faktiskt att du redan är en publikmagnet.
Iaf för mig, ja åkte 20 mil till kga för att se dig mot Borås.
Kör hårt!

2008-03-13 @ 09:09:30
Postat av: Anonym

Steve. Tror nog att Po-platsen var publikmagneten mot Borås, inte enskilda spelare. Vi har nog inte haft någon riktig magnet sen Angel.

2008-03-13 @ 10:02:42
Postat av: Anonym

Gud vad alla håller på o tror att de vet allt.
Kan inte alla bara vara glada?
Säger som Steve, du är nog redan en publikmagnet.
Bry dig inte om vad folk snackar...
Kört bara hårt=)

2008-03-13 @ 14:24:06
Postat av: Kitte

Sluggo - tror knappast att representerar samtliga supporters. Stå du för DITT, du för iaf inte min talan.

2008-03-13 @ 16:13:39
Postat av: JensPetterHornline

Jag ser att du undertecknar med "vik" Kan det vara ett dolt budskap att du menar Västerås Ishockey Klubb eller är det bara en förkortning av Viktor? ;)

2008-03-13 @ 23:22:25
Postat av: Painfield

Nej inte fan är du nån publikmagnet!
Maken till sämre hockeyspelare var det längesen jag såg.. Fan du passar bra till att tackla (av dom tacklingar du faktiskt träffar rätt, vilka är få) och att slåss.
Visst var det guld och gröna skogar runt dig innan du kom - tacka Stefan B för det - men du har ju bara visat att du kan vara en riktigt slagskämpe lite imellanåt. Det lönar väl inget till.

2008-03-18 @ 13:57:26
URL: http://painfield.blogg.se
Postat av: J

Och Painfield du lär aldrig bli respekterad, hur mycket du än försöker. Folk skrattar ju åt dig...
Dissa spelare som knappt har fått visa vad de kan, det lönar väl inget till.
Tycker Viktor har skött sig bra, och med lite rappare skridskoåkning till nästa säsong tror jag det blir ännu bättre!

2008-03-21 @ 14:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0