Söndsvall

Det är morgon. En fruktansvärt tidig sådan. Tvingade mig upp här vid kvart i åtta. Oj..hade glömt bort hur trött man kunde vara. Var den där gamla känslan från grundskoletiden då man var tvungen att hinna med bussen nånstans i vintermörkret. Usch och fy.
Anledningen till min tidiga uppgång är den att vi ska på roadtrip. En väldigt liten och oskyldig sådan som egentligen bara består av ett och ett halvt dygn on the road. Sundsvall är destinationen för dagen.
Vi spelar sista grundseriematchen där imorgon kväll, så alla läsare norr om gävle..be there!
Läget är som sådant att vi måste vinna medan Borås tar högst en poäng. Tror Oskarshamn har nåt finger med i leken men jag har ingen koll på deras läge direkt. Kan handla om en målskillnadshistoria.
Anyhow, jag ska inte spekulera i sådant utan istället gå ut och göra jobbet imorgon.
Ha det bra här nere i "söder" så hörs vi under torsdagen.

          Nygge, here i come =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tummarna för er!!

2008-03-04 @ 10:05:23
Postat av: Anonym

Jag hoppas ni vinner imorrn! Hellre er än Borås i Playoff!

2008-03-04 @ 18:24:11
Postat av: Bloomer

Skrev ju på sida//////Kom igen nu Victor o klipp dom där norrlänningarna så dom aldrig mer reser sig upp...Vi vill se minst en match till på fredag... gärna hockey i en månad till.. så ge Järnet ikväll

2008-03-05 @ 13:11:56
Postat av: aa

Kom o lira med Kåberg istället.

2008-03-05 @ 23:14:56
Postat av: Anonym

poäng iaf :/

2008-03-05 @ 23:57:15
Postat av: Robban

Tjaa!
Följer ofta din sida och tycker du gör de riktigt bra, tänkte höra hur många besökare har du ungefär varje dag?? Hur ser de ut för dig inför nästa sässe??
Hade så bra och keep up the good work!

2008-03-06 @ 15:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0