världens bästa

tänker slå till med lite av en fjortisfras och säga att jag har världens bästa vänner. Tänker på er en massa och längtar tills vi samlas hela ligan i sommar igen =)
När jag kom hem till datorn nu på kvällen hade jag ett msn-meddelande från ingen mindre än Svempa Hansén. För er som inte känner honom kan jag säga att han är min bäste vän Olofs far och berättar ofta och gärna om hur han slog Björn Borg i tennis när dom var små. En råskön snubbe helt enkelt.
I alla fall så hade han skickat en youtube-länk till mig. Nyfiket klickade jag och sken genast upp som en sol. Det är från i somras när det var Sikta mot Stjärnorna i Lilla Härnevi. Det var jämnt skägg i tävlingen. De enda vi vet säkert är att Mats Rosander inte vann. Mycket hände den kvällen. Jag lökade sönder en av familjen Hanséns kavajer totalt, Olof fann lite tillfällig kärlek hos en icke nämnd handbollstjej och tidigare nämnde Mats stod i ett gathörn efter krogen och förgäves raggade på förbipasserande brudar..

Love u guys!


Kommentarer
Postat av: hahah

a fy fan de var en bra kväll. Shitt!

2008-03-11 @ 09:23:41
Postat av: Anonym

tänkte ge dig ett störtskönt klipp som kommer här..

http://www.youtube.com/watch?v=qCVQpcY1au4

2008-03-11 @ 10:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0