Bobcats - Malmö

Match ikväll kl 19.00
Skrev lite tankar där nedanför i inlägget innan. Här blir det mest fakta.
Vi har lite skador fortfarande. Bloomer, Tobba T och Bengt-Anton.
Håkans mirakelsalvor har dock fungerat bra på min armbåge. Igår kunde jag inte skjuta alls, men idag var det inga problem. Ett mirakel. Blev riktigt glad när allt fungerade felfritt i morse. Lär nog göra rejält ont om jag slår i armbågen i något hårt bara, får se vad vi kan göra åt de.


Så alltså. Jag är ombytt ikväll, som 13e forward. Men lär nog inte spela så mycket eftersom jag ändå inte är proven to be 100%. Men jag säger som ronnie coleman, "nothing to it, but to do it"

Vi får se helt enkelt. Men kommer jag in så smäller det, i can promise you that much =)


See ya there!


hörde nåt om bra drag på Red Brick innan matchen också. ha så kul ni som ska dit!

      // yours truly


Kommentarer
Postat av: zwubb

FYYYYYY FAAAAAN va surt!

Jag lider med er, ont i hjärtat o se er kämpa som ett lag o sedan 10 dåliga minuter och matchen var körd.

Ibland finns det ingen rättvisa, men så är det i sportens värld.

Jag är STOLT över er insatts, nu känner jag igen Bofors ik, det känns riktigt skönt.

När ni slickat era sår och öst ur er all skit så går som sagt solen upp imorgon igen.

Lovar att alla som var där tog er alla till sitt hjärta ikväll.

Nu ser jag verkligen fram emot resten av denna säsong.

Ikväll kom vändningen, hoppas ni känner så oxå!

Tack för en underhållande och kanon bra insatts.

Synd att Höglund med flera inte ville bjuda upp till dans ikväll med dig! Hoppades att få se första riktiga fajten på slutet, men den som väntar på något gott.....

Ett ord: RESPEKT!!!!!!!!!

2008-10-17 @ 21:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0