Chatta med Gibbs!

Fick just ett kul samtal. Imorgon mellan 08.45 - 10.00 kan ni chatta med mig på den lokala blaskans hemsida. Så släng i er morgongröten lite hastigt, surfa in på hemsidan och ta er an en skön debatt med mig om allt mellan himmel och jord. Anledningen till att detta kommer så hastigt  är antingen tidsbrist på redaktionen eller den att alla andra chattare tackade nej och jag blev sist kvar på listan. Jag hoppas på det tidigare.
Ni tjejer som vill lämna ert telefonnummer är naturligtvis välkomna att göra så.

Här är adressen www.karlskoga-kuriren.se , vi ses imorrn bitti! =)




// Gibby


Kommentarer
Postat av: Penguin

Ska bli kul att se hur många som är framme och påpekar vilka dräggiga supportrar ni har...Känner mig alltid lika älskad när jag läser det i chatten;)



Förövrigt humor när AIK-klacken öser in dildos på hovets is innan matchen, hur ska vi kunna slå det? Det blir verkligen något att fundera på;)

2008-10-21 @ 23:06:28
Postat av: Gibban

haha, ja de ska bli kul. då ska jag fråga tillbaka hur mycke dräggigt folk de bor i stan som hellre sitter hemma och ugglar istället för att gå på hockey? =)



och aik:s psykning måste ju slås. fast dildo-skämten har nog blivit rätt slutkörda när leksand kommer hit. Vi kanske får hitta på något helt nytt. tål att tänkas på ;)

2008-10-21 @ 23:33:58
URL: http://gibban.blogg.se/
Postat av: KK

Bend over Bitch!

2008-10-22 @ 02:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0