Error!

Så har det slutligen hänt..det förväntade men ack så olyckliga. Min kära dator har havererat.
I lördags gav hon upp, min svarta pärla. Där av bristen på bloggande som ni kanske förstår. Sorgen har varit för stor. Orken att finna en ersättare för att nå ut till er har tyvärr itne funnits där. Hoppas ni har förstående för detta.

Den glada nyheten är att jag suttit i telefon med Dell support i en timme nu. Dom skickar över en ny hårddisk, så runt fredag ska vi vara igång igen. Svarta pärlan och jag =)

Tills dess rekommenderar jag er att läsa gamla inlägg från det senaste året. Det brukar jag göra ibland när jag har tråkigt. Mycket gott går att finna.

Match nu, ska ner till hallen och ladda här strax.

See you there =)

Kommentarer
Postat av: zwubb

Stort grattis till 3 värdefulle pinnar. Gött mos :) snyggt avtryck du lämnade i sargen i första vid huddinges bås :) blir glad av att se sådant! Mycket hjärta! Bara hoppas ni kan slappna av i fortsättningen, ser ju att det är taskigt självförtroende i många situationer överlag. Bara se framåt nu o nöta på, livet har oändliga möjligheter för den som vill lyckas, du är på god väg tycker jag.

Än en gång, grattis! Ni är förtjänta av denna vinst.

2008-10-01 @ 22:05:31
Postat av: Bikare

snygg segerdans! hoppas vi får se mer av den! kul att se dig på isen..

2008-10-01 @ 22:18:11
Postat av: sparven

jag får ta på mig det. det va ju trots allt under my watch som det hände.

2008-10-02 @ 20:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0